Sooyoung mengemaskan pakaiannya sebelum masuk ke dalam bilik wad Yoongi. Semalam selepas Yoongi buat 'confession', Sooyoung terus lari balik rumah. Haha.
Nak tenangkan diri. Huhu. Sooyoung menarik nafas perlahan. Ya, dia terima hakikat yang Yoongi sudah tidak mencintai dia lagi. And she now can keep her love carefully and biar perasaan tu hilang sendiri nanti.
To be honest, Sooyoung masih tak percaya yang dia cintakan Yoongi. Yelah dulu mati-mati dia kata dia tak akan fall in love with Yoongi. And now what?
Apa pun, dia takkan bagitahu Yoongi pasal perasaan dia sekarang. Sebab Sooyoung takut itu akan membebankan Yoongi lagi. Biarlah dia simpan je perasaan ni. Sebab Yoongi akan lepaskan dia jugak nanti.
Bila fikirkan pasal tu, Sooyoung jadi sedih semula. Entahlah, kalau dulu yelah dia memang nak sangat berpisah dengan Yoongi. Tapi sekarang dia rasa tak sanggup pulak. Aigoo.
Author : Penangan cinta Yoongi la tu Hahaha. ヽ(´▽`)/
Well now dia akan react seperti biasa je. Tak naklah Yoongi tahu perasaan dia. Dia sendiri masih tak boleh terima yang dia cintakan Yoongi. Orang yang dia duk kutuk dari dulu. Haha.
Sooyoung membuka pintu bilik perlahan-lahan. Yoongi yang baru sahaja ingin menyuap roti bakar ke dalam mulutnya terberhenti apabila melihat Sooyoung. Yoongi mengeluh perlahan. Dia baru nak sarapan dan sekarang ada pulak manusia menganggu.
Eh sampai macam tu sekali eh kau dah benci Sooyoung, Min Yoongi. 😏
Ingatkan bila dah confess semalam, minah ni takkan datang sini dah. Nampak tak Min Yoongi? Nampak tak yang Sooyoung ni memang keras kepala, degil. Hadap jelah Yoongi oi.
Sooyoung hanya mengenakan blaus beropol lengan pendek berwarna merah jambu dipadankan dengan seluar jeans biru tua. Rambutnya diikat satu. Terdapat beberapa helai rambut menutupi dahinya.
Yoongi hanya memandang Sooyoung tanpa perasaan. Eh boleh percaya ke ni? Sooyoung tu cantik kot. Mustahil tak rasa apa-apa. Dulu sibuk puji Sooyoung lawa lah, comellah, haha.
Okay, okay. Yoongi rasa berdebar lah sikit tengok Sooyoung cantik hari ni walaupun simple je. Tapi SIKIT je okay. Eih sibuklah author ni nak tahu perasaan orang.
Muahahaha! Itulah kerja author. Menyibuk hal orang. 😝
Sooyoung ialah perempuan pertama yang dia cinta. Impossible lah boleh lupakan macam tu je. But yang part dia dah tak cintakan Sooyoung tu, betul okay. [Yoongi's confession bukan author]
What ever, Min Yoongi, what ever. ╮(╯▽╰)╭
" Bukan semalam dah kata ke tak payah datang sini lagi?" Ujar Yoongi tanpa nada sambil menyentuh plaster di dahinya. Balutan di kepalanya baru dibuka semalam. Since dia jatuh terhantuk, besar jugaklah jahitan kat kepala dia.
"Well, kaki I, badan I, so suka hati I lah nak pergi mana pon." Balas Sooyoung selamba sambil terus menarik kerusi berdekatan katil Yoongi dan duduk.
Yoongi hanya diam sambil menjeling ke arah Sooyoung. Dah tak tahu dah dia nak cakap macam mana lagi. Sooyoung memandang ke arah dahi Yoongi yang diletakkan plaster. Not really plaster la but I dont know what to call it.😂🔫
Plaster, kecik an. Yang ni besar sikitlah sebab nak tutup jahitan dia tu. Sooyoung mendekatkan dirinya kepada Yoongi. Automatik, Yoongi mengundurkan badannya ke kepala katil. Apakah?
Eh cuak ke Yoongi? Hahahaha innocent tak boleh blah gais.
Sooyoung buat tak nampak je reaksi Yoongi tu. Dia menyentuh plaster di dahi Yoongi yang terbuka sedikit lalu lekatkannya kembali. Yoongi sedikit terkejut dengan tindakan Sooyoung. Terus dia menepis tangan Sooyoung di dahinya.
YOU ARE READING
STEALER [Malay Fanfic]
Fanfiction👩 Choi Sooyoung, seorang yang sangat keras kepala dan suka buat semua benda ikut hati dia je. Seorang yang tak fikirkan langsung perasaan orang lain dan main cakap lepas. But, she's smart, pretty and have lots of admires! " Huh, sorry to say, you'r...