Ah! Alarm. Mrzim ga! Da li sam spomenula da se vraćam u školu! Joooj! Ako se pitate zašto,zato da Morte ne bi primetio išta čudno. Mislim imaću tijaru na glavi ali niko neće misliti ista o tome. Svi će misliti da je to neki modni dodatak i tako. Obavljam jutarnju higijenu i oblačim se.
Spremim se i izadjem iz sobe. Tijara ponovo sija. Svidja mi se na neki način.
Ulazim u dnevni i svi okreću glave prema meni.
Marija:,,Možeš li nekako ugasiti je? Počinje da nervira."
Ja:,,Ne. Tako je kako je. A sad. Šta imamo za doručak?!"
Prilazi mi Aleks i poljubi me nežno u čelo.
Aleks:,,Sad ništa. Ako ne krenemo zakasnicemo u školu. Hajde idemo!"
Samo sam uzela jabuku sa stola i krenula prema njegovom autu. Kupio je novi. To je sad crni BMW.Uskočila sam na suvazacevo mesto a za mnom i Aleks. Startovao je auto pa smo krenuli.
Stigli smo pred školu. Čim sam izašla iz auta osetila sam tudje poglede na sebi. Naravno medju njima je i bila gdjica Kraljica drame i školska kurva, Britani. Ona je jednostavno nemoguca. Polako prilazi Aleksu i meni. Ladno je prošla i produžila prema Aleksu.
Britani:,,Hej Aleks! Nisam te dugo videla. Šta su mi radio ovih par dana?"
Rekla je zavodnickim tonom. Mislila sam da će nešto reći poput igrao fudbal, gledao tv ali on je rekao...
Aleks:,,Bio sam sa svojom devojkom! Zato se molim te skloni da joj pridjem!"
Sokirano sam gledala u njega. Mislim,jesam mu devojka ali to niko sem naših čopora nije znao. Britani se na prvu iznenadila ali je to onda prešlo u bes.
Britani:,,Tvoju devojku?!"
Aleks:,,Da. Imaš nešto protiv?"
Britani:,,Ko je ona?!"
Ja:,,E stvarno si nekad glupa!"
Rekla sam dovoljno glasno da se odmah posle moje recenice smeh prolomio dvorištem.
Britani:,,Kako se usudjujes?! Znaš li ti ko sam ja?! I šta ti je to dođavola na glavi?! Zašto prokleto sija?!"
Ja:,,Da. Ali me ne zanima. A što se tiče mog dečka i moje tijare, samo ih pipni ostaces na licu mesta mrtva!"
Rekla sam i na to prišla Aleksu. Britani je ljutito otišla sa svojim kopij... mislim sluskinj... mislim ,,prijateljicama". On me snažno zagrlio. Tijara je i dalje svetlela. Sad jače nego pre. Kolena su mi počela klecati.
Aleks:,,Jesi dobro?"
Ja:,,Aha. Hajde idemo. "
Rekla sam i lažno se osmehnula.Napokon škola se završila. Glava mi puca. Danas sam čak bila izbačena sa čaša i poslata kod direktora zbog tijare. Svetlela je kao luda. Ali sam se izvukla tako što sam deo svega rekla direktoru. Prihvatio je to veoma razumno za pravo čudo.
Naslonila sam se na Aleksov auto i čekam ga. Čujem korake kako idu prema meni. Otvaram oči i gledam prema njima. To su bile Britani,kopije i par momaka koje viđam po školi. Jedan u sredini se zove Markus. On mene mrzi jer sam ga odbila i uvredila njegov ponos. Pa sta? On mene da poljubi ja njega medju noge.U stvari svi oko mene su me mrzili. Ne znam zbog cega.
Britani:,,Marki. Možeš li da mi doneses onu tijaru sto luzerica nosi?"
Pitala je zavodnickim glasom. Bljak!
Markus:,,Naravno ljubavi."
Zatrcao se prema meni.
Ja:,,Budala. "
Samo sam rekla i pomerila metar u stranu. On je pao. A glupana! Nije se dočekao na vlastite noge! Odvalila sam se smejati.
U tom trenutku nepažnje neko mi je prišao sa ledja i zarobio me. Nisam se opirala jer nije bilo svrhe.
Britani:,,Predaj mi sama tijaru i... ma koga ja zezam samo ću je uzeti."
Sarkastično sam frknula. Britani je krenula da uzme tijaru. Taman kad ju je dotakla velika sila ju je odbacila oko deset metara od nas. Na sreću nije bila mrtva. Svi su dotrcali do nje i pomogli joj da ustane.
Ja:,,Budi srećna. Nisi zavrsila mrtva. Rekla sam ti da se kloni tijare i Aleksa. Zamisli ako se ovo desilo kad si pokušala nešto sa tijarom,šta bi bilo da nešto pokusas sa Aleksom. Necu te poštedeti! Nemoj da mi pridješ blizu više!"
Odjednom me neko grli oko struka. Aleks.
Aleks:,,Vatrena moja. Hajde idemo."
Rekao je i poljubio me nezno u kosu.
Ja:,,Da li smo se dogovorili?!"
Samo je nemo klimnula glavom. U očima joj se videla ljubomora i bes. Ona stvarno ima nekih problema. Zašto li je tijara onako odreagovala?
DU LIEST GERADE
Bela alfa (Zavrsena)
WerwolfDženifer, mlada devojka kojoj će joj se život promeniti iz korena na 16 rodjendan. Otkriće mnoge tajne koje su dugo skrivanje od nje,novu porodicu i novu ljubav. Da li će uspjeti da se izbori protiv svega što joj stane na put? Pročitajte i otkricete...