XIV

1.8K 99 0
                                    

Dok moj i Aleksov copor gleda film na tv ja razmišljam o onome danas. Stvarno je čudno to kako je tijara reagovala jer svaki put kad bi neko drugi pipnuo tijaru ona ne bi to uradila.
Bella:,,ZEMLJA ZOVE DZENIFER! Opet se zamislila!"
Marija:,,Dženifer šta ti je?"
Ja:,,Ma nije mi..."
~Aria:,,Nemam vremena za objašnjavanje! Tvoj prijatelj,iz čopora tvojih roditelja je ovde. Morte je to saznao i poslao ljude da ga ubiju. Moraš da pozuris. Nalazi se na severnoj strani šume! "
Ja:,,Lukas!"
(Ako niste znali ( sorry) Lukas je Brianov brat )
Lukas:,,Šta se desilo?!"
Ja:,,Za mnom!"
Preobrazila sam se u vuka i punom brzinom krenula na severni deo sume. Ugledala sam ga. Njih desetak na njega jednog. Jedan ga baca na drvo i on se ne pomera. Vidi ss da diše ali slabo. Taman kad je krenuo da zada poslednji udarac Brianu,skočila sam na njega.
Ja:,,Skloni se od njega!"

~Brian p.o.v.
Trčim šumom prateći njen miris. Treba mi njena pomoć. Prate me Morteovi borci. Saterali su me u ćošak. Teško se borim sam protiv njih. Jedan,najkrupniji,me baca svom snagom na drvo. Taman kad je krenuo da zada zadnji udarac,veliki beli vuk je skočio na njega. Dženifer.
Dzenifer:,,Skloni se od njega!"
Ja:,,Dženifer..."
Samo sam to rekao i zatvorio oči. Tama me je okružila.

~Dženifer p.o.v.
Brian:,,Dženifer..."
Je poslednje što sam čula. Pogledala sam ga. Bespomicno je ležao ali su mu se grudi dizale jedva primetno. Umrece. Ne smem to da dozvolim!
X:,,Pa zar to nije tužno? Pateticni ste! Zato ste tako slabi! Mislim stvarno! Pa pogledaj se! Nosiš krunu! Koliko visok imaš ego!"
Bes ključa u meni. Niko ne povređuje moju porodicu,prijatelje i mene bez ispastanja. Moj vuk pokusava da preovlada u meni. Ovaj put ga puštam napolje. Tijara sija jače nego ikad. Zemlja se počela tresti. Pola ih je palo na kolena. Onaj imbecil samo stoji i gleda me zlobno. Ali u njegovim očima se primeti strah. Stvorila sam sliku u svojim mislima i poslala je njemu u glavu. Pao je na kolena. Nije se mogao dignut na noge
X:,,Šta to ti mislis ds radis?! Unisticu te!"
To su bile njegove poslednje reči pre nogo što sam ga ubila. Uskoro su svi bili mrtvi.
Pala sam na zemlju od umora. Tek sam sad shvatila šta sam uradila. Nisam htela da plačem ali je suza jedna krenula. Brzo sam je obrisala i prišla Brianu. Svi su me gledali na neki način prestravljeno. Nisam obraćala pažnju. Prišla sam i sela pored Briana. Stavila sam ruke na njegove grudi. Vratio se u ljudsku formu. Zelena svetlost se širila oko mene i prelazila na njega. Osećam se slabo.
Odjednom se zakasljao i otvorio svoje oči.
Brian:,,Dženifer..."
Rekao je tiho,jedva i sa veoma malo snage.
Ja:,,Brian..."
Zagrlili smo se svom snagom. Čula sam prigušeno rezanje. Aleks.
Ja:,,Brian šta se desilo?  Zašto si ovde?! Da li se nešto desilo roditeljima?!"
Brian:,,Ne. Poslali su me da te upozorim da je Morte u gradu."
Ja:,,Znam. Znam sve što mi treba o njemu."
Gledao me začuđeno ali i ostali. Pa dobro. Nisam im rekla da je Morte ovde! Zaključali bi me u podrum!
Svi:,,Šta?!"
Skrenula sam pogled i pravila se glupa.
Kris:,,Dženifer! Da si odmah odgovorila! "
Ja:,,Paaa... postoji velika verovatnoća da sam ja znala da je Morte ovde."
Rekla sam i pogledala ga nevinom facom.
Aleks:,,Pazite šta vam kažem! Ona će nas ubiti jednog dana!"
Ah da barem znate.
Ja:,,Ljudi idemo u kucu. Brian je umoran. A i ovde je sad preopasno. Morte može ponovo poslati nekoga da dovrši započeto."
Samo su klimnuli glavama.
Brian:,,Hvala ti puno Dženifer. Puno."
Ja:,,Nema na čemu. Uvek ću ti pomoći koliko mogu i koliko je u mojoj moći kao ne i više."

~Morte p.o.v.
Sedim u svome dvorcu za stolom i rucam. Čim sam završio otišao sam u dvoranu i seo na svoj tron. Uskoro trebaju doći oni imbecili što sam poslao da ubiju onog malog. Ali umesto njih u dvoranu ulazi Steven,moja beta i moja desna ruka.
Steven:,,Vaše visocanstvo. Plašim se da imam i dobre i lose vesti. Dobre su da smo pronašli belog alfu. Znamo ko je ona ili bolje reći ona."
Ja:,,Ona?"
Steven:,,Da Vaše visočanstvo. Njeno ime je Dženifer Thomson. Vaše visočanstvo ne dozvolite da vas zavara što je žensko. Veoma je jaka."
Ja:,,U redu. Koje su loše vesti?"
Bolje bi mu bilo da nisu previše loše.
Steven:,,U vezi nje su. Onaj mali Brian je njen prijatelj. Uspela je da ga spasi danas. Pritom je ubila sve pobunjeničke vukove. Niko se nije izvukao. Lovci su ih našli pre par trenutaka sve mrtve na severnoj strani šume tj. njihovog teritorija."
Ja:,,Šta?! Kako e usuđuje?! Kad se sretnemo zazalice zbog ovoga! Ona će mene,kralja svih pobunjeničkih vukova,da porazi?! Nikad! Ima da pati za ovo!"
Steven:,,Naravno Vaše visočanstvo."
Ja:,,Možeš da ideš. Ovo su bile korisne informacije."
Naklonio se i izašao iz dvorane. Bes je kipela iz mene. Tako jako želim da je zdrobim!

Bela alfa (Zavrsena)Where stories live. Discover now