9.fejezet - Vége

313 41 7
                                    

××××××××××××

A kórházban pihentem párom mellett,már lassan 1 hete bent van.
A lövedéket kioperálták belőle,de nagyon közel volt a szívéhez így kétes az állapota. Hirtelen folyamatos sípolást hallottam ágya mellől.
Olyan sípolást...mint mikor leáll valaki szive.

Felugrottam és Shownu gépére tekintettem ami egy hosszú folyamatos egyenest írt le.

- Orvost! Valaki kérem! -ordibáltam nem törődve az előírásokkal.

- Ahhhjj....mi a franc ez a hangoskodás? - nyöszörgött Shownu.

- Mi a ???!! Hyunwoo! - fogtam kezeim közé arcát és szemem pedig bekönnyezett.

- Hol vagyok? Nem haltam meg? - nyitotta ki szemeit.

- Ezt hát...én azthittem. Vagyis sípolt a gép és...és én annyira megijedtem. - sós könnyeim egyre szaporábban folytak végig arcomon.

- Elnézést! - futott az ágy mellé egy orvos aki kikapcsolta a gépet. - Úgy látszik elromlott. - vakarta meg tarkóját.

Mit ne mondjak, rohadt "vicces".

Csak hihetetlenkedve néztem a bénázó orvost,mikor Shownu megszorította a kezem. Rámmosolygott én pedig megcsókoltam elhanyagolt ajkait.

- Kérlek többé ne csinálj ilyet. - vetettem véget nyelvcsatánknak.

- Hm? - nézett rám.

- Ne csinálj semmi veszélyeset ezek után. Azt szeretném,hogy örökre velem maradj. - simítottam meg arcát.

Hyunwoo megfogta a kézfejem és egy puszit nyomott rá dús ajkaival.

- El sem tudod képzelni mennyire boldog vagyok. - vigyorodott el.

×××××××××××

Miután sikeresen elvégeztük az egyetemet Hyunwoo táncosként kezdett el dolgozni én pedig mint énekes.
Közös döntés alapján 2 év után örökbe is fogadtunk egy kiskrapeket akit Changkyunnak neveztünk el.

Igaz,hogy azóta nem láttam a szüleimet,de ennek ellenére boldog voltam.
Hiszen lett egy boldog és szeretetteljes családom.
Vége.❤
~~~ Köszönöm,annak akik eddig követték a könyvemet a hatalmas kihagyások ellenére is ❤ Boldog Karácsonyt előre is❤~~~

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 15, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Blind Or Lie - ShowKi (Monsta X) BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now