6

132 5 0
                                    

Tae'yi iktirdim. Artık nasıl iktirdiysem çocuk banktan düştü. Oradan uzaklaşmam lazımdı. Tae'nin ne halde olduğuna bile bakmadan oradan uzaklaşmaya başladım. Şuanda ne yaptığmı bilmiyordum. Ne olduğunu da bilmiyordum. Kafam çok karışık olduğundan doğru düzgün yüremiyordum.

.....

Okul öğrenciler ile dolmaya başlamıştı ben ise kızlar tuvaletine kendimi kilitlemiştim. Bir süre burada kalmak istiyordum. Hatta derslere girmek istemiyordum. Sebebsiz yere ağlıyordum şuan. Ağlamamın bir sebebi vardı biliyorum ama sebebini bilmiyordum. O anı unutmak istiyordum. Onunla konuşmamak. Bu olay hiç olamamış gibi yaşamak.

.....

Herkesin derse girdiğini anladığımda. Okuldan çıktım. Daha doğrusu kaçtım. Okulun demirliklerinden atladım. Yakalanmak umrumda değildi. Umrumda olan bir şey yoktu. Amacım eve gidip uyumak idi. Sonsuza kadar uyumak. Otobüs durağına geldiğim de telefonumum çaldığını farkettim. Daha doğrusu bir tane amca söyledi. Dalgınlığın hay böylesini ben. Arayan sıra arkadaşım Nayeon idi. Açtım

Nayeon: Jennie? Kızım neredesin?

jennie: Sen derste değil misin?

Nayeon: Kimyacı gelmemiş ilk iki saat boş ders..

Daha fazla konuşamayacağımı anlayıp telefonu kapattım. Suratına kapatmam onu endişelendirecek ama umrumda değil. Nayeon çok iyi bir kız ve onu üzmek istemek hayatımda yapacağım en son şey bile değildi böyle bir şey yapamazdım aklımdan  geçmezdi. Ama şuanda kafam iyi değildi ve telefonu kapatmak en iyisi idi.
Ben bunları düşünürken otobüsüm gelmişti. Otobüse binip boş bir yer bulabilmek için dua etmeye başladım. Tabi ki de yoktu. Bir kez daha şansıma nalet okudum. Allahtan 3 4 durak sonra ineceğim.

.......

AİGOO!! TAENNİE♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin