Annemden zor izin almıştım. Tae bankta oturuyordu. Jisoo evine doğru giderken ben de Tae'nin yanına oturdum. Üzerimde uzaylı pijamalarım ile hem de. Çok tatlılar bi kere çomaklar.
Tae: Çok tatlısın.
Jennie: Biliyorum. Yani şey teşekkür ederim.
Tae: Konuşalım mı?
Jennie: Tamam
Tae: Özür dilerim. Yani aniden oldu. Duygularıma yeni düştüm. Özür dilerim
Jennie: Duyguların? Duyguların derken?
Tae: ımmm! Sana karşı boş değilim Jennie.!
Öpücükten sonra tahmin etmiştim ondan o kadar şok geçirmedim ama ben yani ben bana kimse aşık olmazdı ki.
Jennie: Biliyor musun? 17 senenin içinde bana ilk defa aşkını itiraf eden kişi sensin.
Tae: Ha? Cidden mi?
Birden suratı öyle bir aydınlandı ki. Çocuklar gibi sırıtmaya başladı
Jennie: Hadi yine iyisin? Uzaylıcık
Ona karşı bir şeyler hissetmiyordum ama onu kıramazdım umut vermek de istemiyorum ama bana ilk defa aşkını itiraf eden birine kötü olamam. Ona uzaylıcık demem onu Daha fazla mutlu etti.
Tae: Uzaylı? Nereden biliyorsun?
Jennie: Jisoo saolsun
Tae: Jisoo bana senin hakkında çok şey bahsetti
Jennie: Ne gibi?
Tae: Sayısaldan nefret edip aile zoru ile sayısal seçtiğini. Dil seçmenin hayalin olduğunu. 2ne1 alarmını. Cl ve GD hayranlığını. En sevdiğin rengin beyaz olduğunu ama sınav zamanı iç çamaşırlarını mavi giyersen uğur getireceğini sandığını..
o devam edecekken ben durdurdum bu kadarı fazla idi..Jennie: Hoppp tamam bu kadar yeter mahreme girmeyelim
Tae: Daha fazla şey biliyorum ama?
Jennie: Bildiklerini kendine sakla
Tae:PkiJennie: Tae bu duyguların ne zaman başladı peki?
Tae: 2 sene önce. Nasıl oldu bi-bilmiyorum ama bir anda kendimi sende buldum. Sonra Jisoo'ya arkadaşım Jin gidip her şeyi anlatmış sonra olanlar bunlar
Jennie: Jisoo? Ah tahmin etmeliydim. Ben özür dilerim üzerine gittiğim için. Uzaylıcık beni affedebilir misin?
Tae: Affetim bile. Jennie sana bir şey sorabilir miyim?
Ne soracağını biliyordum. Ona karşı bir şey hissediyor muyum diye soracak ama üzgünüm uzaylı...
Tae: Bana k-karşı ufacık bile olsa bir şey hissediyor musun?
Dürüst ve kalp kırmadan yapabilirdim.
Jennie: Dürüst olucam tae. Seninle yeni tanıştım. Her şey bir anda oldu.
Tae: Evet..
Bir anda ağlamaya başladım. O beni çok güzel seviyordu. Ya da ben öyle hissetim. Ya da ilk defa biri benden hoşlandığı için böyle hissediyor olabilirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AİGOO!! TAENNİE♥
Подростковая литератураsea ase ase sea Gülmek için bir sebeb! "hadi yanlış yapalım. Yanlış yaptığımız doğru olsun. Bize doğru başkalarına yanlış"