Şuanda Tae'nin omzunda hıçkırarak ağlıyordum. Hıçkırarak ağlıyordum çünkü onu kırmak istemiyordum. Tamam Saçma ama O kadar güzel sevdiğini hissetirdi ki bana onu sevmediğim için utanıyordum. Hıçkırıklarıma onun hıçkırıklarıda eklenince anladım ki o da hıçkırara ağlıyordu. Dışardan nasıl gözüktüğüm umrumda değildi. Başımı omzuma iyice gömerek ağlamaya başladım.
Tae: Jennie-ahh!
Tae: Jennie-ahh! Yapmaaa!
Kendime gelmek istiyordum. Kendime gelmeliydim. Başımı omuzumdan kaldırıp gözlerine baktım. Ağlamaktan gözleri kızarmıştı. Bir yerde okumuştum eğer bir insan acıyla ağlarsa gözleri kızarırmış. Bunu yapmaya hakkım yoktu.
Jennie: Üzgünüm uzaylı. Üzgünüm taehyung.
Ellerim ile göz yaşlarını silmeye çalışarak
Jennie: Sen beni böylesine severken benim sana karşı bir şey hissetmem canımı acıtıyor
Tae: Hissetmiyorsan ağlama jennie..
Jennie: Taehyung ben seni sevmek istiyorum.
Tae: Bana acıdığın için bunları söylüyorsun..
yani doğru gibi ama bilmiyorum acımıyorum. Bilmiyorum..
Jennie: Taehyung. Dedim yeniden akan gözyaşları silerek..
Tae: Acınacak bir şey yok Jennie. Ben sadece seni seviyorum. 2 sene. 2 senede nasıl bağlandım bilmiyorum. Asıl ben üzgünüm seni bu durumda bıraktığım için.
Onun bu dedikleri içimi acıtıyordu. Hiç düşünmeden dudaklarını dudaklarıma bastırdım. Geri çekilerek
Tae: Sen böyle yaptıkça üzülmediğimi mi sanıyorsun?
Jennie: Bir uzaylının uzaylısı olmak istiyorum..
Tae: İstemiyorsun.
Jennie: İstiyorum.
Tae: Yarın okulda görüşürüz. Kafan iyi değil. Dedi. Haklıydı. İyi değildim.
Jennie: Görüşürüz.
O giderken arkasından baktım. Biraz tek kalıp dinlenmem lazım. Bu yüzden parkta kalıp biraz dinlenmeye çalıştım. Yaptıklarım tam bir saçmalıktı. Tescilli malım ben. Sayısal seçmeseydim bunlar olamayacaktı. Dil seçseydim eğer belki tae'yi görür aşık olurdum. Şuanda da sevgili olmuştuk....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AİGOO!! TAENNİE♥
Teen Fictionsea ase ase sea Gülmek için bir sebeb! "hadi yanlış yapalım. Yanlış yaptığımız doğru olsun. Bize doğru başkalarına yanlış"