Tae ile görüşmeyeli tam 1 ay oldu 1 ay..
Tae benimle görüşmek istemiyor. En son okuldan kaçtığımız da. Onu yanlız bırakmamı. Ona böyle yaparak zarar verdiğimi söyledi. Haklıydı.
Ben ise Tae'siz yapamıyordum. Cidden yapamıyordum. Sanırım Tae'ye karşı boş değildim. Sanırım değil emindim. Gerçekten seviyordum. Özlüyordum. Klişe geliyor biliyorum ama bunları yaşayacağımı bilmezdim. Şuan öğle arası. Tam karşımdaki masada Tae arkadaşları ile oturuyor. Tabi ki de ona bakıyorum. Her hareketine bakıyordum. Gülüyordu. Mutluydu. Ben değildim. Aslında o da değildi biliyordum. Ben öyle düşünürken Irene ile Jisoo geldi..
Jisoo: Kızım yeter! Aşık olma sen aq.
Irene: Mal deme öyle aşkıma diyip bana sarıldı.. Bu kız da çok soğuk aq. Cidden soğuk. Buz dolabında mı kalıyor ne?
Jennie: 2. Sınavlar yaklaşıyor. Zaman kısa. İntşhar edicem deyip. Jisoonun elinde ki kurabiye paketinden bir tane aldım.
Irene: Sözel okumak çok güzel. Jisoo ile çok rahatız.
Jennie: Seneye üni de görücem sizi..
Jisoo: En rahat dil valla.
Jennie: Şimdi dil okumak vardığığığıııııı
O sırada tüm yemekhanedeki herkesin bana baktığını farkettim... Yüksek sesle mi söylemiştim.
Ayağa kalkıp
Jennie: Ne bakıyorsunuz amk? Ben de sayısalcı olabilirim ama bu sayısalcı olmadığım anlamına gelmez.
Jisoo ile Irene beni oturturmuştu yerime. Ardından Tae'nin bana bizim masaya doğru geldiğini gördüm. Tövbe tanrım. Jisoo ayağa kalkıp
Jisoo: Irene hadi biz gidelim dedi
Ben başımı öne eğip bakmamayı tercih ettim.
Irene de ile jisoo gittiği zaman. Tae oturdu.
Tae: Selam ben uzaylı? Benim gibi bir dilci ile sevgili olmak ister misin?
İçimden gelen kahkaha isteğini dışarı atarken onun da güldüğünü fark ettim..
Tae: Güldüğünü görmek güzel
Jennie: Seni görmek güzel
Tae: Hislerime yenik düştüm.. Dayanamadım dayandım kapına. HADİ SEVGİLİ OLALIM!
Jennie: Canını acıtmak istemiyorum.
Tae: Hislerinden emin olduğunu düşünmüştüm Özür dilerim diyip kalkacak iken elinden tutup durmasını sağladım. (Hadi yeşilçam filmi çekelim Ama size söylemeyelim)
Jennie: Belki adım emin olmayabilir ama Seni seviyorum uzaylıı
Tae: Canımı neden acıtmak istemedin?
Jennie: Sen demiştin ondan öyle dedim. Bu bir ay hislerimden emin oldum. Özlettin kendini.
Tae: Şimdi biz sevgili olsak mı?
Jennie: Olsak mı?
Tae: Bence olalım
Jennie: Bencede olalım
Tae tam dudaklarıma yönelirken onu durdurdum.
Jennie: Okuldayız sapık dedim ve yanağına öpücük kondurarak Oradan uzaklaştım. Aşukum ulan aşuk....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AİGOO!! TAENNİE♥
Teen Fictionsea ase ase sea Gülmek için bir sebeb! "hadi yanlış yapalım. Yanlış yaptığımız doğru olsun. Bize doğru başkalarına yanlış"