7

124 7 0
                                    

Eve geldiğim zaman tabi ki de bir kargaşa beni bekliyordu. Ben eve geldiğimde babam işe gidiyordu. Beni görünce afalladı o konuşmadan ben atıldım:

Jennie: Okuldan çıktım çünkü ilk iki dersimiş boştu ve ben de eve gelip test çözmek istedim çünkü testim evde kalmış birazdan gidicem diyip odama çıktım. Tabi ki daha önceden yalan hazırlamıştım...

  Odama çıkar çıkmaz kapıyı kilitledim. Annemin kapıyı tıkladığını ve bana seslendiğini duyduğumda sözlümün olduğunu çok çalışmam gerektiğini söyledim. Annem söyleniyordu. Açıkcası umrumda değildi. Uyumaya ihtiyacım vardı. Uyumaya....

........
Kapının açılma sesi ile uyandım ve bağırışmalar ile. Jungkook bana sarılmıştı.

Jennie: Ne oluyor? dedim uykudan kalkmış bir sesle bilirsiniz uykudan kalktığınız zaman ses bir tuhaf çıkar..

Jisoo Jungkook abim ve annem başıma dolanmışlardı...

Anne: Gerizekalı çok korkuttun.. İyi misin? Kapıyı niye kapatıyorsun?

Jennie: Ders çalışmak için kapatmıştım. Biraz uyurum dedin ama bi dakka siz kapıyı nasıl açtınız?

Jisoo: Tel toka ile

YoonGi: Ben uyuduğunu biliyordum ama dinlemediler işte deyip makas aldı.

Jk: Kız daha formasını çıkarmamış zekiliğe bak bee!

Anne: Aman ne zeki! Okuldan kaçtı zeki kız

Jisoo: Mal

Jennie: Uffff deyip ayağa kalktım.
jennie: Yeter üzerimi değiştiricem. Hem ben son sınıfım sınavlarım var önemli. Ders çalışmak için geldim.

Anne: Aferin akıllı kızıma ben de böyle idim lise de iken çok çalışkandım çok. Size lise anılarımı anlatayım mı?

Hah başladı işte az önce sövdü şimdi övüyor.

Hiç kimse itiraz edemezdi anneme şuanda ama ben giyinmeliydim..

Jennie: Ben  giyinicem hadi çıkıın
Herkes çıkarken jisoo sonra konuşacağımızı söyledi. Başımı sadece salladım. Üzerimdeki formdan kurtulduğumda yorgunluk sanki daha da bir bastırdı. Şuanda olducak iyi idim. Bugün olanlara baktığımda tuhaf gibi hissediyordum saate baktım saat 16.00dı. Çok mu abarttım acaba? Ne abartması amk. Kafam bir hayli karışıktı. Aşağı inmeye karar verdim. Tam aşağı inecekken Jisoo daldı oday'a elimle hayırdır derken elindeki telefonu bana verdi.

Jisoo: Seninle konuşmak isteyen biri var Canım.

Kim olduğunu tahmin etmiştim ama o olmasın diye dua ederken elime aldım telefonu.

Jennie:A-Alo

Tae: Jennie

Nalet olsun..

Tae: Bak şey İyi misin?

Jennie: Şey evet şey yani iyiyim

Tae: Konuşmak ister misin? İstemezsende seni anlarım.

Konuşmak istiyorum ama istemiyorumda.

Tae: Orada mısın?

Jennie: Buluşalım

Tae: Ha?

Jennie: Şey yani şimdi buluşalım.

Tae: O-olur. Evinizin orada ki parktayım ben zaten.

Jennie: Şey o zaman görüşürün taehyung

Jisoo tek kaşını kaldırmış bana bakarken

Jisoo: Özür dile benden

Jennie:Niye?

Jisoo: Tae ile çıktığımı söyledin. O uzaylı ile çıktığımı

Jennie: Uzaylı?

Jisoo: Hee uzaylı herkes ona uzaylı diyor

Jennie: Neyse ben gidiyorum. Buluşmam gereken bir uzaylı var.

Jisoo: Mal anan izin verirse tabii

Jennie: Sana İngilizce çalıştırıcam deriz

Jisoo: Bıktım senden! Ne halt yiyorsak yiyek hadi

AİGOO!! TAENNİE♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin