Capitolul 1-Max, Masculul Feroce :)

78 12 4
                                    

Asta a fost prima zi de scoala, la o noua scoala... Tocmai acum o saptamana m-am mutat impreuna cu familia din Los Angeles in New York. A fost un drum costisitor,dar a meritat.
Am nimerit in clasa a-10-a B. Macar de data asta, este o scoala mixta. Yaaaaay !!!
Este 09:05. Cobor la etajul 1, la laboratorul de biologie. Eram grabita, deoarece eram in intarziere. Imi luasem viteza. Deodata, ma ciocnesc de cineva
. Booom! ! Se aud cum imi cad cartile pe jos in ecoul etern al coridoarelor.
-Oh, imi pare extrem de rau, chiar n-am vrut sa dau peste tine.
Cand ma ridicasem, vazusem un baiat inalt, de 1.70 , brunet, cu niste gropite irezistibile in obraji,si cu un fizic...remarcabil, pe scurt era o BUNACIUNE.
El imi ridica manualele de jos, si imi spuse:
- Hei,mai uita-te pe unde mergi! N-ai ora?
-Ba da, am biologia (raspunsem bucuroasa,ca am fost bagata in seama de aceasta bunaciune).
- Ce coincidenta! Esti intr-a -10-a B?
- Da.(deja inima imi exploda, de emotie)
- Oh, se pare ca esti noua pe aici. Hai sa mergem mai repede ca profa asta e nebuna rau. Daca intarzii 5 minute, iti pune absent nemotivat.
Intrasem amandoi in laborator. Profesoara, urata cu draci, cu 3 randuri de cearcane, cu un nas de vrajitoare, cu parul roscat, si cu grasime cat cuprinde, ne facuse o luuuunga morala pentru faptul ca intarziasem la ora. Pe langa faptul ca ne puse absent, ne-a facut de ras intregii clase, spunand ca noi, in loc sa venim la ora, stam si ne pupam la coltul scolii. Faza tare e ca a rosit cand a auzit acest misterios baiat.
Dar cum il chema oare?
Deodata auzisem
-"MAX,poti trece la loc "
Uhhh Max, il chema. Ce nume frumos!!:* :* :*

Asa ma simteam eu cand eram langa el. Gata, de acum aveam crush.

2 Pusti Uitati De LumeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum