Capitolul 21 - Pont:Nu Te Pune Cu Mine

32 7 5
                                    

Au mai trecut inca cateva zile costisitoare pline de teste si ascultari la scoala. Si deja suntem la sfarsitul lui Noiembrie.

Este miercuri. Inca o zi in care nu stiu ce ma asteapta.

Imi fac rutina ca de obicei, mananc, ma imbrac, schimb 2-3 vorbe cu mama si ma pregatesc.sa plec.

Imi aleg si eu o tinuta decenta

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Imi aleg si eu o tinuta decenta. De data asta condusa de roz. Da, asta chiar e ciudat. De cand imi place mie rozul? Cred ca de acum.

-Oh rahat. Este si 46 autobuzul a plecat de 1 minut.

Imi iau viteza iar mama in loc sa se aleaga cu obisnuitul "Pa,
mama " s- a ales cu o bufnitura a usii care a produs spargerea acesteia. Si da...era din lemn masiv. Dar...da eu aflasem ca am spart usa abia cand am sosit acasa. Trist, nu?

Nu pot sa imi explic cum mi-am luat o asa viteza si chiar ajunsem in prima statie a autobuzului inaintea lui. (Aveam 6 statii pana la scoala)

Am ramas uimita de faptul ca am putut merge asa de repede. Adica,eu la sport, nu fac mai mult de nota 6 la alergarea de viteza.

Apoi imi amintisem de aceasta trasatura a vampirilor. In mintea mea " Oooooo, de acum voi deveni campioana la viteza" si mi se ivise un ras malefic.

Ajung in scoala si simt un miros. Bleah acelasi miros. Acelasi " parfum de târfulita" pe care sunt nevoita sa-l miros zilnic.
Era clar. Laureen era pe aproape.

Prima ora aveam istoria. Aveam ca tema sa transcriu un fragment dintr-un manual. Si la cate lucruri ciudate mi s-au intamplat in luna asta, numai sa imi fac eu tema la istorie n-am avut cand.

Luase la corectat toate caietele in ordine alfabetica. Ajunsese la mine
-Domnisoara Smith,  unde iti este tema?
-Domnule profesor,  am uitat de ea-spun eu.
-Ba nu. -se baga Laureen.
-De ce te bagi?-spun eu
-Pentru ca vreau.-spune Laureen
-Inceteaza. Nu ai habar ce se petrece in viata mea!  Spun eu enervata.
-Oh, deci sa ma prefac ca nu am vazut cum acum cateva zile te.sarutai si stateai cu Max. Sau cand el Sau cand el iti punea mana pe fund?!
-Esti o proasta!  Racnesc eu din toti plamanii.
-Hai fetelor, va rog sa incetati.  Aceasta discutie nu isi are rostul in ora mea.! -a spus profesorul.
-Bai, Lory,  si ce, ti-e ciuda?  Rosti Max din banca cu mine.
-Ah, pe voi?!  Niciodata.
-Ba Lory. stii ceva?-zic eu
-Ia sa aud!
-Eu cred ca tu duci lipsa.  Clar!
- Lipsa?  De ce?  Spune Lory
-Fa esti proasta?  Striga Max.
-Tu esti!!  De ce sa duc lipsa, Arianna?
Dupa aceea eu cu Max ne uitam unul la altul timp de 5 secunde si spunem amandoi:
-De pu*a!  De asta duci lipsa, Laureen.
*toata clasa a inceput sa rada de Laureen si sa faca glume pe seama ei*
-Sunteti 2 idioti. 2 prosti.  Sa va ia dracu' pe amandoi- pufneste in plans Laureen
-Eee!  Gata voi 3 in cabinetul directorului!  Acum!

HEI!  SPER CA V-A PLACUT PANA ACUM  . PESTE CATEVA ORE APARE CONTINUAREA. :))) PARERI?

2 Pusti Uitati De LumeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum