Am ajuns acasa, mama si Mike s-au gandit sa faca cina. Eu m-am dus sa ma schimb de hainele de scoala, insa mama , mi-a zis sa imi aleg o rochita eleganta, caci, in seara Asta aveam musafiri . Ok...ciudat.
M-am dus in garderopa si mi-am ales rochia asta

Am simtit, sa ma imbrac in rosu. Si cu un coc lejer, tinuta mea era perfecta.
Am mers la toaleta sa ma spal pe maini , si am dat peste Laureen care isi aranja la randul ei, parul. Tinuta sa arata asa . Deși nu aveam nicio idee Despre ce se întâmplă totuși am ascultat o pe mama și îmbrăcat elegant într- o rochie drăguță.

Ea si-a ales negrul . Evident că nu pot să neg că ținuta ei era minunată și îmi plăcea foarte mult. A stat destul de multe la coafura sa Însă a ieșit bine Evident coafura sa a fost mai elaborată decât a mea .Dar nu înțeleg ce căuta fundiță galbenă lângă cocul sau, dar asta este partea a doua.
Deodată o aud pe mama că mă strigă eram curioasă să aud ce mai are de făcut sau de spus sau cu ce să o mai ajut. Imediat ajung la ea și ea îmi spune:
- Draga mea ajută mă te rog frumos și trage fermoarul de la spate căci nu ajung la el.
Ii trag fermoarul, si apoi ispitita, ii spun:
- bine mama dar ce este cu toată graba asta ?Cu ce ocazie avem musafiri?
- Draga mea, nu aș putea să îți spun chiar în momentul acesta dar te asigura că vei afla până diseară
- Offff, bine.
Nici bine nu reușisem să îi trag fermoarul și Observ că mama brusc a început să aibă gusturi în legătură cu hainele . wow de când mama are gusturi? Ok Asta e foarte ciudat...

Așa așa arăta rochia Ei .nu e așa că e drăguță ? adică nu mă așteptam niciodată ca mama să reușească să combini negru și cu auriu pe scurt e minunat .Este și o parte bună la faptul că sa combinat cu Mike. Cred.
Iesi si Laureen si il intreba pe tatal ei, cu ce ar putea sa ajute.
Atât eu cât și ea a primit treabă am avut. Ba de măturat, Ba de pus pahare pe masă ,ba de adus tacâmuri. Si multe altele de genul acesta .
Evident că atât eu cât și Laureen Bănuiam ceva Însă nu eram prea sigure, dar Speram ca acel ceva să nu devină realitate și să nu se întâmple dar dacă părinții noștri vor fi fericiți unul de altul probabil ca sigur vom accepta.
Deja veniseră așa Zisi musafiri . Aceștia erau mătușa mea adică sora mamei mele unchiul meu soțul acesteia și fratele lui Mike și soția sa și evident două prietene de ale mamei.
Mama si Mike incepura un discurs
" neam adunat toți aici pentru a vă spune faptul că deși după o mare tragedie (moartea soțului meu )spuse mama. A trebuit să îmi continui viața și să găsesc pe cineva care să mă iubească și care să îmi fie alături la greu ,cu care să îmi pot crește Minunata mea fiică ,cu ocazia aceasta fiica mea are acum și o soră mai bine spus va avea.
Ne cunoaștem de foarte mult timp de câteva luni Mai bine spuse și chiar am dori să vă anunțăm că noi ne logodim.
-a spus Mike-Totul căzuse ca o povară pentru mine .Mai bine spus ca o piatră dar nu pot explica cum mă simțeam în acel moment : mă simțeam părăsită, distrusă și tocmai acest clișeu, acela de a avea ca sora pe dușmanul de moarte ,sau nu aș vrea să mă victimizez așa de mult dar, Imaginează ți că tocmai persoana pe care o urăști cel mai mult aceea îți devine sora ,știu Da foarte groaznic
# hey ce faceți am o veste pentru voi în primul rând Vă mulțumesc pentru că acum suntem #73 in top VAMPIRI. Va iubesc 😚. Din păcate bine și poate și poimâine nu voi mai putea posta capitole , si voi fi plecată la spital și de acolo nu am Internet .Îmi pare foarte rău dar sper să nu scădem așa de mult. Va pup 😍😘
CITEȘTI
2 Pusti Uitati De Lume
VampireAceasta simpatie, dintre Max si Ary, se dovedeste , mai tarziu, a fi o Dragoste eterna. Totul incepe ca o viataLumea ajunge sa fie condusa de vam normala...insa cum se termina? Lumea va fi condusa de vampiri si varcolaci. Este posibil asa ceva?