Dupa cum am spus, sunt indragostita de Max <3 , eu inainte, nu credeam in Dragoste la prima vedere, insa acum o fac. Am aflat cateva lucruri
-joaca in echipa de fotbal a scolii. Siiii, este capitan;
-locuieste impreuna cu parintii lui si fratele sau, care e in clasa a- 8 -a;
-are un catel ca animal de companie,si nu-mi vine sa cred ca este rasa mea de caine preferata;:
AKITA INUNu e asa ca e super ultra mega dragut?! Catelul se numeste PADDY.
Am aflat ca ii plac fetele provocatoare,istete, si care stiu ce vor de viata.
Si...am aflat un lucru INGROZITOOOOOOOOOOOOOR! Ghiciti cine il mai placea pe Max? O da...ati ghicit! Tarfulita de Laureen. Sper sa nu aiba vreo sansa sa fie impreuna.
Stiu ca poate par dependenta de el, dar pe.bune acum! Ma sperie gandul, dar trebuie sa recunosc ca ea chiar ar putea avea sanse cu el.
Pot spune ca m-am pus pe ascultat melodia asta si m-am linistit (era pauza de masa)
Acum aveam ora de sport. Fiind noua, nu stiam exact unde este vestiarul fetelor, si din greseala intrasem in cel al baietilor.
Nici bine nu intru, il vad pe Max,la bustul gol. Pentru un moment ramasesem incremenita, Max avea 4 randuri de patratele. :-0
Apoi, dupa vreo 10 secunde am constientizat, unde ma aflam.
-Piticot, vestiarul fetelor este cu 2 usi mai in fata :)))). Spuse el
-Aa, da ai dreptate. Scuze, nu observasem.
- Nu- i nimic.Din perspectiva lui Max
BA, fata asta imi ia mintile. E foarte dragutza. Este si isteata, are si un corp lucrat. Chiar daca e un pic cam ametita, si poate cam neindemanatica cu ceea ce face si pe unde umbla, cu toate asta pare ireal de perfecta. Stiu ca nu exista perfectiunea, dar ea parca ar fi perfectiunea intruchipata.
Cand stau si ma gandesc ca Lory ma place, ma dezgusta. Dar daca m-ar place Ary, as fi cel mai fericit
Insa, sa nu ma pripesc,poate nu e chiar asa cum pare.Pe la jumatatea orei de sport, lui Nicky i se facuse rau. Asa ca a mers la cabinetul medical scolar. Doamna asistenta, dandu-i o pastila, ruga un baiat sa o conduca pana acasa, ca abia se mai putea tine pe picioare.
Si cine a dus-o? Fratele lui Max, pe nume Matew.Si tinand cont ca ei se placeau reciproc, desi nici unul nu banuia de sentimentele celuilalt, drumul pana la casa lui Nicky, a fost unul foarte interesant, la sfarsit, incheindu-se cu un pupic pe frunte De la Matew, pentru Nicky =]]]]]... Insa Nicky nu ne-a descoperit mai mult de atat.
CITEȘTI
2 Pusti Uitati De Lume
VampireAceasta simpatie, dintre Max si Ary, se dovedeste , mai tarziu, a fi o Dragoste eterna. Totul incepe ca o viataLumea ajunge sa fie condusa de vam normala...insa cum se termina? Lumea va fi condusa de vampiri si varcolaci. Este posibil asa ceva?