6.rész

135 12 0
                                    

Negyed 3-kór szólt az ébresztőm. Nagynehezen felkeltem,megmosakodtam,raktam egy minimális sminket és azzal mentem az ebédlőbe. Szerencsére olyan nagy ez az épület,hogy minden emeleten van egy térkép a ház minden szobályáról így könnyűszerrel megtaláltam az ebédlőt.

Mivel tudtam,hogy hamar hízok ezért csak levest ettem. Át kell álnom majd vega módra itt. Miután megettem a levesem visszamentem a szobámba. Fogat mostam és a sporttáskámba belepakoltam a térdszorítómat,a balett cipőmet és a balett dresszemet.

Azzal siettem is próbára. A lány öltözőbe belépve más-más nemzetüségű lányal  találtam szembe magam. Letettem a táskám az egyik padra és elkezdtem öltözni.

A terembe belépbe csodálkozva látom,hogy mennyi fiú diák is van itt.Miss.Moriss lépet be a terembe és kezdődött is az első balett próbánk. Ezalatt a próba alatt rengeteg gyakorlatot megtanultunk és voltak köztük elég nehezek is amik megviselték a fájós térdemet. A próba végén nagynehezen felbicegtem a lépcsőkön. A szobámba beérve  miután bezátam az ajtóm egyből kidöltem az ágyon. Nagynehezen feltápázkottam és elmentem zuhanyozni. Miss.Moris mondta,hogy 8-tól vacsora de nekem nincs erőm lemenni ezért elkezdtem készülőni a lefekvéshez.

Mielőtt kidöltem volna az ágyon még megnéztem a holnapi órarendemet mit Miss.Moris adott minden elsőévesnek próba után. Az első órám 9-től van. Hip hop. Utána 12-től jazz balett,utána 3-tól klasszikus balett és a napot 6-tól musical-lel zárom.

Miután végig mértem álmos szemeimmel a holnapi órarendem ,leoltottam az éjjeli lámpám és elnyomott az álom.

Reggel...

Fél 9-kor arra szöktem ki az ágyból ,hogy elkésem. Elfelejtettem beállítani az ébresztőm és a reggelit is elaludtam ami 8-tól lett volna. Gyorsan bemegyek a fürdőbe mosakoni és fogatmosni. Raktam magamra egy minimális sminket és,hogy nekeljen még az  öltözőbe is huzzam az időt az öltözéssel ezért magamra kaptam a hip hop szerkóm és kiléptem az ajtón bezárva magam után.

 Raktam magamra egy minimális sminket és,hogy nekeljen még az  öltözőbe is huzzam az időt az öltözéssel ezért magamra kaptam a hip hop szerkóm és kiléptem az ajtón bezárva magam után

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Lilis Hip hop outfit

Futta lefele a lépcsőn. Már a mennyire tudtam mert a tegnapi próbáól fájt mindenem. Végre beértem a terembe. Már mindenki bent volt a terembe. Pont 9 óra volt. Kifujtam magam aztán bejött Miss.Moris és vele jött egy kb.27 év körüli csaj.
-Jó reggelt diákok. Ő lessz a hip hop tanárnőtök. Én megyek is.-a tátot szájal maradtam. Ez a fiatal csaj a tanárnőnk. Nagyon szép és nagyon jó a stílusa. Miss.Moris a fiatal tanárnő fele fordul.-Innán már a tiédek Michele.
-Rendben. Köszönöm Miss.Moris.-és azzal Miss.Moris kilépett a terem ajtaján.

-Sziasztok. Az én nevem Michele Parke,de szólítsatok bátrab Shelnek. Erdélyben éltem  de itt mentem 2 éve férjhez. Tavaly kezdtem el itt koreográfusként dolgozni.-mondta Shel mosolyogva. Szégyeltem bármit is kérdezni de kicsúszott a számon a kérdés.
-Shel,Erdélyben hol éltél?
-Hát Csíkszeredában születtem de egy faluban éltem Somlyón  a nővéremék mellett. Miért,te is onnan jöttél?-kérdezte mosolyogva.
-Igen. És én is Csíkszeredában születtem de kiköltöztünk a szüleimmel Szentlélekre.
-Wow. Milyen kicsi a világ.-mondta mosolyogva, aztán a többiekre nézett.-Mégvalaki fog majd csatlakozni hozzánk csak késik a repülője. -mondta miközbe én végigmértem a fiú diáktársaimat. Vannak ám helyes fiúk is itt. Az egyikkel szembe is néztem. Aranyis kisfiús mosolyal nézett rám és én visszamosolyogtam.
Aztán az ajtó hangos nyikorgása szakítja félbe idilli pillanatunkat. Nyílik az ajtó és én meglepődve tekintek a küszöbön álló szemüveges srácra......

🇭🇺Dance And Love🇬🇧//BEFEJEZETT//Where stories live. Discover now