Az én nevem Heltai Lili. 19 éves vagyok. Erdélyben élek.Barna a szemem és a hajam is barna kék tincsekkel. Az a vágyam,hogy tánctanárnő legyek. Kedden lessz a Táncakadémia felvételie Londonban és már holnap este utazom. Nagyon izgulok. A szüleim mindig is támogattak a táncban. Már 5 éves korom óta ez az életem. Fhu.nagyon izgulok a felvételi miatt. De most nem gondolhatok erre. Ki kell pihennem magam holnapig.
-Lili. Itt az ideje felkelni.-költött fel anyu reggel 6-kór.-Gyere le aztán reggelizni.
-Jól van anya. Mindjárt megyek.-válaszoltam álmosan anyunak.
Nagy nehezen felkelek és lemegyek enni. Miután ettem vissza megyek a szobámba és bekapcsolom a leptopom,hogy zenét rakjak. Aztán táncolás és éneklés közben összepakolom a többi cuccomat is.
Egy viszonylag nagy és modern házban éltem le az életem 19 évét. Hamarosan 20 éves leszek de anyunak még mindig a pici lánya vagyok.
Bepakoltuk a kocsiba a cuccokat és elindultunk a szüleimmel a repülőtérre. Mikor oda értünk elbúcsúztam könnyek között a szüleimtől és felszáltam a repülőre. Most előszőr ülök repülőn és most előszőr megyek Angliába is. Olyan izgatott vagyok. Ott él a nagybátyám is. Ha bejutok a Táncakadémiára addig míg elkezdődne a tanítás nála fogok lakni aztán majd bentlakásba kell lennem mert Londonban van az akadémia és Wokingban él nagybátyám.
A repülőn ülve eszembe juttak a barátaim mikor elbúcsúztam tőlük. Könnyek közt búcsúztam el tőlük. Főleg a legjobb barátnőmtől Vikitől. Amióta az eszemet tudom ő a legjobb barátnőm. Már is hiányzik,és a többiek is. De majd tartjuk a kapcsolatot. Fel is szált a repülő. Irány London.Sziasztok. Remélem tetszeni fog a könyvem. Ez eddig a legelső. Igyekszek minél hamarabb rakni még fel fejezeteket.
ESTÁS LEYENDO
🇭🇺Dance And Love🇬🇧//BEFEJEZETT//
RomanceEgy 19 éves lányról szól. Liliről aki Erdélyben élt de kiköltözött Angliába,hogy ott tanulhasson tovább egy tánc iskolában és eközben a lány erdélyi szerelme utána megy és meglepő dolgot mond Lilinek.