7.rész

144 11 2
                                    

-Nos,hát diákok,bemutatom nektek az unokaöcsémet Csáthi......-de nem hagytam,hogy ő befejezze be.
-Gergő?!-mondtam tátott szájjal a fiú felé szaladva. A nyakába ugrottam mire ő meglepődött ,aztán szorosan magához szorított. Mindketten zavarba jöttünk úgyhogy mindketten elpirulva szétváltunk.

-Te,hogy kerülsz ide? Nem tudtam,hogy te is táncolsz?!- mondtam meglepetten.
-Hát Shel tánctanárnő lett és jelentkeztem én is ide. Örülök,hogy van egy velem egykorú ismerősöm is itt.-mondta mosolyogva.

-Nagyon örülök,hogy itt vagy. Szóval akkor ezért nem tudott rólad senki semmit a multkor mikor kérdeztem,hogy veled mi van.-akkor esett le,hogy mit is mondtam. Fasza. Hangosan gondolkodtam. Elmelegedtem. Biztos el is pirultam.
-Te rólam érdeklődsz?-kérdezte perverz vigyorral az arcán.
-Én.......csak.......-kezdtem volna magyarázkodni mikor ismerősnek tűnő csaj a nyakába ugrik.

-Gergő! Annyira örülök,hogy látlak.-ezer közül is felismerem ezt a R.K.-t. Lara volt az. A Gergő exe. Nagyon utálom ezt a csajt.
-Lara? Hát te is itt?-kérdezte meglepődve Gergő.
-Igen édesem. Amint megtudtam,hogy te is ide jelentkeztél én is idejöttem,hogy újrakezdhessük-mondta mint aki el is hiszi,hogy ez lesz.
-Jézusom-mondtam halkan,hogy ne hallja meg senki.

-Öm....Nem akarom megzavarni ezt a romi pillanatot de kedhetnénk a próbát?-kérdezte Shel mosolyogva.
-Igen-mondtuk egyszerre szófogadóan.

5 nappal később

Gergővel ezalatt a pár nap alatt nagyon közel kerültünk egymáshoz. Elválaszthatatlan barátok lettünk. Csak nekem megengedte,hogy Gerinek szólítsam.
Lara nem nézi valami jószemmel,hogy ilyen jóba vagyunk pedig Geri már elmondta neki egyszer,hogy köztük mindennek vége de ő nem ért a szóból.
Szombat van és Gerivel bementünk a városba egyet tekeregni.

-Hova menjünk előszőr? 2 óra van,menjünk enni s utána mozi?-kérdezte Geri.
-Ja. Menjünk enni. Kajás vagyok. Egész héten vega kaját ettem,hogy fogyjak. Megérdemlek egy kis gyorskaját.-mondtam csillogó szemekkel.-Aztán ha kövér balerina leszek se röhögj ki!-mondtam kuncogva.
-Ezt nem igérhetem-lökött meg enyhén elnevetve magát.
Bementünk a McDonaldsba és rendeltünk egy-egy Big Mac-et. Miután megettük az isteni kajánkat elmentünk a moziba. Az egyik kedvenc filmemet vetítették még véletlenül is az Ahol a szivárvány végetér-tet. Garivel együtt nevettünk rajta és mikor a szomorú résznél elkezdtem sírni ő megfogta a kezem. Ettől zavarba jöttem és elpirultam. Szerencsére sötét volt és nem látta. Mikor a filmnek vége lett már fél 9 volt így hazamentünk. Csodálatos nap volt ez Gerivel.

Három hónappal később
A héten vannak az első vizsgáink. És nagyon félek. Ém hat stílusból vizsgázom: klasszikus balett,jazz balett ,kortárs balett, hip hop, musical és break dance. Gari csak hip hopbol, break danceből és musicalből.
-Lili ha átmegyünk a vizsgákon szombaton elmegyünk bulizni a többiekkel. Benne vagy?
-Simán-mondtam mosolyogva a velem szembe lévő srácnak.

Gesztenye barna haja mindig a szemébe lóg és mindig kócos ami nagyon sexyvé tette,szeme zöldes-kékes,fekete szemüveget visel de ez nagyon jól áll neki. Mikor mosolyog látszanak a cuki gödröcskéi. Olyan érzéseket táplálok a legjobb barátom iránt amit nem szabadna. Miss.Moris szakította félbe a gondolataimat.

-Heltai Lili,ön jön-ordította Miss.Moris.
-Sok sikert-puszilt bele a hajamba Geri ,amit én egy mosolyal köszöntem meg.

Túl vagyok az első vizsgákon. Végre szombat van.
-Öltözz! Indulunk-mondta Geri izgatottan.
-Oké,oké.
Felvettem a kedvenc fehér szoknyámat, egy babarózsaszín kötött hasblúzzal, és egy virágos felvetkével.

Felvettem a kedvenc fehér szoknyámat, egy babarózsaszín  kötött hasblúzzal, és egy virágos felvetkével

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


Lilis outfit
Utána mentem fogatmosni és megcsináltam a sminkem. Begöndörített szőkés barnás hajamat hagytam,hogy a vállamra omoljon.
-Kész vagy?-jelent meg Geri a fürdőajtóm előtt.
-Igen. Mondtam mosolyogva a fiú szemébe nézve.
-Wow.Ö......gyönyörű vagy-ámuldozott Geri amire elpirultam- Na nem mintha máskor is nem lennél gyönyörű de.....-dadogta. Nagyon zavarban volt.
-Értem, édi vagy. Köszönöm. Te is.....nagyon jól nézel ki.

Rajta egy piros-fekete kockás ing volt ,fekete felsővel egy fekete térdnél szakított nadrág és egy fekete VANS. Haja a szemébe lóg mint mindig, most nem volt rajta szemüveg így jobban lászottak a gyönyörű kékes-zöldes szemei. Így még jobban néz ki......szemüveg nélkül.

-Gyertek már-szólt be Garat, Geri egyik haverja,megtörve a pillanatunkat.
-Megyünk már, megyünk-mondta Geri és azzal kiléptünk az ajtón.

Sziasztok. Végre megint hoztam részt és most hosszabbat mint eddig. Remélem tetszik. Voteoljatok s komizzatok sokan ha tetszik vagy ha van valami hozzászólásotok. Szép délutánt és Boldog Karácsonyt. Puszii💕💞💋🎁🎄

🇭🇺Dance And Love🇬🇧//BEFEJEZETT//Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang