2.rész

219 10 1
                                    

A repülőből kinézve csodáltam az eget és közben halgattam a zenét. Így aludtam el. A mellettem ülő nő hangjára ébrettem.
-Elnézést,hogy felköltöttem hölgyem de megérkeztünk.-mondta kissé szégyenlősen.
-Jaj semmi gond. Köszönöm,hogy felébresztett.-mosolyogtam rá álmosan.
Leszáltam a repülőről és a csomagomat megtalálva mentem ki a repülőtérről. Nagybátyám Zsolti és a legjobb barátja Danny már vártak rám. Elém jöttek kocsival. Böröndömet lerakva a kocsi előtt ugrottam rég nem látott nagybátyám nyakába.
-Szia maszat. Hiányoztál.- mondta visszaölelve engem.
-Szia. Te is nekem.-szétváltunk és megöleltem Dannyt is.
-Szia Danny.-mondtam miután elengedtem.
-Szia Lili. -köszönt ő is mosolyogva.
Beültem hátul a kocsiba és meglepődve láttam,hogy nagybátyám jobb felöl ül be a volánhoz. Úgy látszik itt pont forditva van mint nálunk .
A kocsiablakon kinézve csodaltam a londoni tájat. Csodálatos ez a város. Elhagytuk Londont és 10 perc után már meg is érkeztünk Wokingba. Megáltunk egy közepes méretű gyönyörű háznál.

 Megáltunk egy közepes méretű gyönyörű háznál

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Zsolti kinyitotta az ajtót és bementünk.
-Isten hozott nálunk mondta Zsolti és Danny egyszerre.
-Gyönyörű a házatok. El sem hiszem,hogy végre itt lehetek Angliában.
-Örülünk,hogy itt vagy maszat. Mondta Zsolti átkarolva a nyakam és megborzolva a hajam.
Zsolti megmutatta fent a szobámat aztán lement kaját csinálni. Az orára néztem és látom,hogy már este 9 óra van. Kipakoltam és elmentem lezuhanyozni. Miután végeztem a zuhanyzással felvettem egy pólót és egy rövidnadrágot és lementem. Zsolti a konyhába volt és Danny a nappaliba nézte a focit.
-Lili éhes vagy?-kérdezte Zsolti.
-Nem vagyok éhes. Én szerintem megyek aludni mert kifárasztott az út.
-Rendben. Menj csak. Holnap városnézésre megyünk Londonba és megmutatom,hol van az akadémia és a bentlakás.
-Rendben. Jó éjszakát.-pusziltam meg a nagybátyám.
-Jó éjszakát maszat. -monda Zsolti. Igen amúgy maszatnak szólít. De csak neki engedem meg,hogy így szólitson.
-Jó éjt Danny.-szóltam be a nappaliba a tv előtt ülő Dannyhez.
-Jó éjt Lili.-köszönt el ő is.
Aztán felmentem a lépcsőn be a szobámba,kidöltem az ágyon és egyből elaludtam.

🇭🇺Dance And Love🇬🇧//BEFEJEZETT//Onde histórias criam vida. Descubra agora