Medya: Serseri Park Jimin.
1|İlk karşılaşma.
~
Dünya'da hiç beklenmeyen kişiler tarafından tacize uğrayan milyonlarca genç ve savunmasız bedenler var.
Seslerini duyuramayan, duyursalarda asla inanılmayan, karanlığın bir köşesine itilen bedenler..O bedenlerden biride bendim.
Adım Hei.Üvey babamın hiç bitmeyen miğde bulandırıcı tacizlerine ve öz annemin şiddetine maruz kalan genç bir kızdım sadece.
Japonya'dan Kore'ye büyükbabamın yanına taşınma nedenim de tamamen buydu.
Ben mecburdum.Büyükbabam inatçı ihtiyarın teki olsa bile beni sevdiğini hissettiriyordu. Onun yanında rahattım, mesela odamı kitlemiyordum artık.
(Kore'deki ikinci ayım.)
"Tatlım çıkıyor musun? Kasadan paranı
almayı unutma." Jin önündeki pastayı düzgün bir şekilde dilimlemeye çalışırken dikkatini bozmadan seslenmişti."Aldım oppa teşekkür ederim ve iyi akşamlar."
"İyi akşamlar Hei. Eve gittikten sonra
beni çaldırmayı unutma." Birkaç saniye onu öylece izlerken dudaklarıma hakim olan tebessüme karşı koyamamıştım. Bir abi gibi beni düşünmesi hoşuma gidiyordu. Baş parmağımı sallayarak onayladıktan sonra kafe'den çıkmıştım.Kafe'nin yakınlarından bulunan marketten büyükbabamın sevdiği fıstıklı çikolatalardan alıp ellerimi cebime koyduğum gibi eve doğru ilerliyordum.
Bu saat'e otobüse binmemek kesinlikte aptallıktı ve ben kesinlikte aptalın önde gideniydim. Çünkü hava gittikçe soğuyordu.
Evimizin paslanmaya yüz tutmuş bahçe kapısına geldiğimde gördüğüm görüntü karşısında adeta nutkum tutulmuştu. Ne yapacağımı şaşırmıştım.
Üç tane serseri tipli genç, büyükbabamı kenara sıkıştırmış hatta içlerinden birisi yakasına yapışmıştı.
"Noluyor be, sizde kimsiniz çekilin şurdan!' ses desibelim oldukça yüksek çıkmıştı.
O anki sinirle büyükbabamın yakasına yapışan çocuğu sert bir şekilde itikleyince bir kaç adım gerilemişti.
"Asıl sen kimsin güzelim?" İteklediğim genç kaşlarını çatarak konuşunca yüzümü buruşturmadan edemedim.
"Terbiyesizler onun yaşlı olduğunu görmüyor musunuz? Defolun gidin buradan yoksa polis çağıracağım!" Üçüde birbirine bakıp gülmüştü.
"Dediklerimi iyice düşün bunak." dedi büyükbabama. Ardından beni süzerek "Yoksa bu güzelim torununu bir daha asla göremezsin. Hadi gidelim!"
Dertleri neydi bu piçlerin.
Onlar gidince yere çökmüş olan büyükbabamı zorlukla kaldırıp sandalyesine oturttum.
Bir koşu gittiğim mutfaktan bir bardak suyla geri gelmiştim"İyimisin büyükbaba kimdi o çocuklar,
neden seni rahatsız ediliyorlardı?"Sudan biraz yudumlayıp titrek eliyle bardağı masaya koymuştu, ardından her şeyi anlatmaya başladı.
Büyükbabam herşeyi başından sonuna kadar anlatırken, bende önüne diz çökmüş pür dikkat onu dinliyordum.
Sorun babamdı. Onun yaptığı borçlar yüzünden ben yokken bile piç heriflerin sürekli gelip onu rahatsız ettiğinden bahsetti.
Gözlerim dolmuştu ona birşey olursa ne yapardım kimsem kalmazdı.
Büyükbabamın ellerini öpüp başımı dizlerinin üzerine yasladım, saçlarımı okşuyordu.
"Annen olacak o kaltağın yanına, geri dönmelisin evlat."
Bunu benim için söylediğinin farkındaydım.
Babam gibi biri yüzünden daha fazla kimsenin canı yansın istemiyordu."Lütfen bana gitmemi söyleme büyükbaba heleki neden kaçtığımı bile bile." ağlamaklı sesimi duyunca dayanamayıp başımı öpmüştü.
"Pekala evlat hadi içeri geçelim hava soğuk
bir daha da sakın ağlama."Başımı kaldırıp gözlerimdeki yaşları sildim sahte bir gülücük sundum ona çünkü içip buruktu.
Canım büyükbabam tek ailem sensin..
◑
İş çıkışı son otobüsü kaçırdığım için eve yürüyerek gidiyordum.
Hava çoktan kararmıştı bile. Japonya'dayken geç saatlerde bir sürü insan olurdu sokaklarda
fakat burada etraf ıssız ve oldukça korkutucuydu.Siyah ceketimin şapkasını kafama geçirip dar sokakta hızlı adımlarla ilerliyordum.
Lakin bir süre sonra ters giden bir şeyler oldu.
Yolu kısaltmak İçin girdiğim bu sokak hayatımı tamamiyle değiştireceğe benziyordu.
~~
Y/N: Petitolar, tüm bölümlere oy vermeyi unutmayın,iyi okumalar :) ⭐️
Arkadaşlar kitap güncellendi.
Bu yüzden yeniden okumak istiyorsanız kitabı kütüphanenizden çıkarıp tekrardan kütüphanenize alın.❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimsin | P.J
Fanfiction"Sana seni tanıştırmayı unuttum bundan sonra sen benimsin" [PJ]