3.Kabul

14.4K 909 780
                                    







3|Kabul.

"Jin oppa bütün işlerimi bitirdim
biraz erken çıkabilirmiyim."

Son servisimi verdikten sonra elimdeki tepsiyi yerine koyarken konuşmuştum. Jin elindeki paraya kasaya koyarken bana taraf dönmüştü.

"Hayırdır Hei, bir sorun yoktur umarım."

"Şey sadece almam gereken birkaç şey vardı."

Jin bir süre düşünür gibi yapıp "Pekala çıkabilirsin canım, dikkatli ol." demişti.

Üzerimdeki önlüğü çıkartıp yerine astıktan sonra içeriye geçip hazırlanmaya koyulmuştum.
~

Buz gibi havada yürüyordum yumurtalıklarım birazdan donacaktı resmen.

Durağa varır varmaz bir süre taksi beklemiş ve gelen ilk taksiye atlamıştım. Cebimdeki buruşmuş kağıdı çıkartarak şoföre doğru uzattım.

"Buradaki adrese gideceğim."

Şoförün adrese baktıktan sonra dikiz aynasından beni süzdüğünü görebiliyordum. Bende hemen başımı cama taraf çevirip şu anki durumumu düşünmeye koyulmuştum.

Napıyordum ben yaa, daha teklifin ne olduğunu bile bilmediğim halde gidiyordum.

"Hanımefendi geldik" demişti taksici.

"Gösterdiğiniz adrese geldik.  5400 won."

Cebimden çıkardığım parayı şoföre uzattıktan sonra aşağıya indiğim gibi etrafa şöyle bir göz gezdiriyordum.

Burası tenha bir mekana benziyordu öyle kolay kolay kimsenin girebileceği bir yer değildi belli.
Daha girişte bile sevişen çiftlerden tut öpüşen lezbiyenlerine kadar vardı.

Tedirgince içeri ilerliyordum daha başlangıçta olmama rağmen ağır sigara dumanı ve içki kokusu genzimi yakmıştı.

Birbirine yapışan bedenler arasından zar zor geçebiliyordum. Gözlerim Jimin denen piç herifi arıyordu.

İşte oradaydı sağ tarafında oturan neredeyse çıplak diyebileceğim bir kız ile deli gibi öpüşüyordu.

Kızın eli onun penisindeylen Jimin'nin elide kızın kalçalarındaydı. Pehh iğrençç.

Yüzümü ekşitip arkamı dönüp gidecektim ki baygın gözleriyle göz göze gelmiştik. Yanındaki kızı anında itip hemen dibimde bitmişti.

 Yanındaki kızı anında itip hemen dibimde bitmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Benimsin | P.J Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin