7|Plan.Üç gündür evden dışarı çıkmıyordum ve bu süreçte Jimin ortalarda gözükmüyordu. Onu her ne kadar görmemiş olsamda, içimdeki korkuyu bir türlü sindiremiyordum.
Beni rahatsız etmiyordu unutmuş olabilirmiydi?
Yorganın içinde bunları düşünürken bir anda üzerimden yavaşca çekilmesiyle irkilmiştim.
"Hei, benimle partiye gelmek ister misin?"
Mina'nın mırıltısıyla yataktan doğrulup bakışlarımı ona sabitlemiştim. Düşününce partiye gitme fikri fena gelmiyordu.
Belkide planımı uygulama vakti gelmişti.
Derin bir nefes alarak ayağa kalktım."Olur ama şey, benim seçtiğim kıyafetleri
giyelim mi?"Köpek yavrusu gibi bakıyordum Mina'ya. Şirin gözükmeye çalışınca daha fazla bu görüntüye dayanamayıp kabul etmek zorunda kalmıştı.
Hemen Mina ve diğer ev arkadaşının dolabına yönelip kıyafet seçmeye koyuldum. Kapalı kıyafetler çok nadir vardı ki zaten amacım kapalı kıyafet giymek değildi.
Gözlerimi dolapta bir süre gezdirip yaptığım kombini ikimizde üzerimize geçirivermiştik. (Sağdaki Hei)
"Hei, biraz abartılı olmadık mı?" diye sordu Mina sütyenini düzeltirken.
"Hayır bence çok hoş olduk." dedim. Bunu söylerken kendimi çok kötü hissediyordum.
Çünkü bu üzerimdeki kıyafetler tamamen tarzım dışıydı ve orospu gibi hissettiriyordu.
"Peki sen öyle diyorsan. Ayakkabılarını giydiysen çıkalım."
Ayak bileğimdeki tokayı taktıktan sonra ayna karşısına geçip bir süre kendimi süzmüştüm.
Derin bir nefes alarak "Haydi gidelim." dedim.
Jimin
Bizimkilerle partimizdeki yerimizi almış biralarımızı yudumluyorduk. Bir süre etraftaki ateşli bedenleri süzdükten sonra bakışlarım yan tarafımdaki bir kızın sevişme teklifini reddeden Jungkook'a kaydı.
Bu çocuk tam bir maldı.
Diklediğim şişeyi yan taraftaki çöp tenekesine fırlatıp ona döndüm.
"Ahmak herifin tekisin Jungkook."
"Neden hyung?" diye sormuştu boş bir şekilde bana bakarak.
"Ne diye kızı reddettin."
Omuzlarını silkip "Canım istemiyor hyung. Sadece dış görünüşüm için benimle sevişen kaltaklardan bıktım artık."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimsin | P.J
Fanfiction"Sana seni tanıştırmayı unuttum bundan sonra sen benimsin" [PJ]