Elveszteni, s tovább szeretni

1K 78 2
                                    

2017.12.18

"Az emberi élet rövid, élvezzük ki" Hányszor hallottuk már ezt a mondatot, s közben bele sem gondolunk: Igen, az élet valóban nagyon rövid, s valakinek ez különösen így van. Mi van akkor, ha az ember nem élhet úgy, ahogy szeretné? Ha a saját maga által kialakított világ nem az, amire valóban vágyott? S ha esélyt nem kap arra, hogy egy álomvilágot megvalósítson? Ez a fájdalom. A valós fájdalom, melyet a kongó üresség okoz, ami egy álomvilág eltűnésekor keletkezik. Fájó, nehéz üresség, könnyeket szül, és szívet szorít, de ezt egy ember nem képes meggyógyítani. Talán az idő sem, semmi, csak megtanít együttélni vele.

Remélem, ott, ahol most van, esélyt kap arra, hogy megtegye mindazt, amire az élet nem adott lehetőséget. Hogy megalkossa a világát.

Egy örök fiatal maradsz, s mi örök emléknek tartunk, mintha igaz lennél, mellettünk.

-°-°-°-°-

Talán még mindig fel sem fogtam. Hiába írtam le a gondolataim, egyszerűen... Képtelen vagyok teljes mértékben elfogadni. És nem is akarom. Hiszen... Ez egyszerűen igazságtalan. Igazságtalan, hiszen ez az utolsó, amit érdemelt volna. A legutolsó.
Könnyeket hullajtok, s olyan, mintha minden könnyemmel egyre üresebb lennék.
Jonghyun volt a Shinee-ból az első biasom. Akit azonnal megszerettem. Elragadott a hangja, a mosolya, a személyisége... Sejtelmem sem volt, hogy ennyire boldogtalan.

Elvesztettem az életem egyik értelmét. Már nem olyan jó élni, mint azelőtt, de hiába mentél el, a szeretetem irántad, a könnyeim valósak, s azok is maradnak. Mert én nem engedlek. Nem hagyom, hogy eltűnj, hiszen mindenkinek szüksége van rád. A tagoknak is. Kérlek vigyázz rájuk ezután, a katonaság alatt is. Vigyázz a szívükre, a könnyeikre. Ők édes cseppeket hullajtanak, hiszen a fájdalmuk nagyobb, mint bárki hinné. Nem hibáztatlak, nem haragszom, csak fáj. Elmondhatatlanul fáj.
De az emléked megmarad bennünk. Mert volt egy élet, amit megéltél, s ez nem volt hiábavaló.

A csillagunk voltál. Tíz kerek évig. Most is ragyogj tovább kérlek. A te tiszta lelked lesz a legfényesebb csillag, én tudom.

Szeretlek.
Köszönöm.

BTS Yaoi OneShots - HUN [befejezett] Where stories live. Discover now