Hát, ez ilyen minden dolog

917 29 50
                                    

Annyira jó vagyok címadásban, komolyan. XD
.
Dedi Jungkook nyírja a népet:)↑
.
Na so, ez egy ilyen kétszeres közvéleménykutatás, bejelentés, ésatöbbi lesz.

Kezdjük a közvéleménykutatásokkal:

1.
Már többen is írtak nekem, hogy szeretnének egy harmadik részt az I can't hear you-ból. Nos, én csak kettőt terveztem, ám, ha lenne rá többek felől is igény, én megírom, de tényleg, ez lenne az UTOLSÓ része. Ha mégsem jeleznek vissza, akkor pedig privátban elküldöm az érdeklődők számára, amit kész.

-----------

2.
Elkezdtem sok... Úgy értem, nagyon SOK VKook OS-t, de... Hát, nem a cuki fajtából:") Tudjátok, hard yaoi, smut, sötöbö. Nem tudom, erre mennyi olvasóm vevő, or mennyire ásnám el magam velük. C": Sejtitek a kérdést, kő-e, vagy nem kő.

ÉÉÉS, A BEJELENTÉS JUHEJ

Jelenleg több futó verseny és projekt nyomja a vállam - na, nem, mintha nem én akartam volna őket, lol. Csinálom magamnak a munkátXD

Egyelőre még nem sok írásra szánt időm adódik, ha lezárul egy verseny, kiteszem a munkám, i hope, szeretni fogjátok őket, mert elég más hangzásúak, mint bármelyik többi:')

Igyekszem majd, írogatok, amikor csak tudok, mondjuk metrón valamelyik nap egy bácsika olvasgatta mellettem, amit írtam, but why not, művelődjön, a yaoi csak jó. c:

Back to the lényeg, nem akarok hosszú kimaradásokat, de van, amit nem én szabok meg, bármi akadályozhat.

KÉRLEK VÁRJÁTOK TÜRELEMMEL A MUNKÁIM, REMÉLEM, ÉLVEZNI FOGJÁTOK ŐKET JSYKK❤

-Tökre úgy érzem magam, mintha Namjoon lennék egy műsorban:")-

Btw - de sok angolt használok, bocsiXD - HOLNAP MONDOCON! GYERTEK SOKAN, nem mondom, hogy találkozzunk, de HA JÖTTÖK, ÉS AKARJÁTOK LÁTNI A NYOMI FEJEM, SZÓLJATOK - i know, nem sok ilyen lesz, ez a cucc végére elijesztek mindenkit.

Ennél értelmesebb ember vagyok valójában.

Amúgynemahahaha

Kérlek, valaszoljatok a közvéleménykutatásokra, akarom tudni, nektek mi a jó, mit osszak meg, mit ne. TALÁN MA MÉG EGY OS-T IS KAPTOK.

Bájbáj❤

BTS Yaoi OneShots - HUN [befejezett] Where stories live. Discover now