4. Bölüm | Lise

36 5 0
                                    

*Hatırlatma*
"Hırsızı" görmek için arkamı döndüm. İki görevli bana doğru geliyordu. Birden beni tuttular. Şaşırdım. Yanlışlıkla Türkçe bi şekilde "noluyo lan" dedim. Hırsız diye bağıran kız bana yaklaşıp "Türk müsün? Ayıp ayıııp!" dedi. Bana elimdekinin aynısı olan bir valiz verdi. Ellerimi hızla çekip kıza baktım. Türk'tü o da benim gibi. Ona durumu açıklamaya çalıştım. Ama sadece çalıştım. Cadı "Karakola götürün. ŞİKAYETÇİ OLCAM ONDAN." diye cırladı. Off of. İçimden uçaktayken "Acaba Amerika'da neler olacak" diyen Hilal'e sövdüm. Maceralarımız daha ilk dakikadan başlamıştı.

☆☆☆

Salak. Beni hapse tıktırabileceğini sandı. Ona pis pis sırıtırken o hızlı ve sinirli adımlarla, havalı olduğunu falan sanarak uzaklaştı.

***

(Flashback)

Bu gerizekalı yüzünden karakoldayız. Of kızları da kaybettim havalimanında zaten. O pis yellozun boyalı saçlarına yapışıp onları kaynar suyla dolu tencereye atmak sonra da onları kafasına geri sokup yanına beyin haşlama yapmak istiyorum. Acaba tadı nasıl olurdu... Neyse konumuza dönelim. Aha karakol. Ben bu yellozdan kurtulmayı bilirim. Tarifi:
31 gram tatlı dil
62 gram masum bakışı
bir tutam tuz
2 patlıcan.
☆Ardından 5 çorba kaşığı zeytinyağı ilave edin ve karıştırın. Anaa ben karnıyarık tarifine geçmişim. Neyse. Tuz ve sonrasını saymazsak tarif aynen böyle. Haa biraz da Kibarlık var tabi. Neyse. Hadi bye ben şu garip görünüşlü odaya giriyom.

***

(Şimdiki zaman)
(Kızları buldu ve eve yerleştiler. Sabah oldu. Okul bugün başlıyor)
Offf. Belim ağrıdı. Yatakta uyumalydık. En azından ben. Ben niye bu iki salağa uyup ta kanepede yattım? Saat kaç? OHA 8:17 Mİ?! OKUL 13 DK SONRA AÇILIYOR VE BENİM SALAK KUZENİM VE GERİZKALI ARKADAŞIM DAHA UYANMADI BİLE! Olamazzz! Hemen giyinmeliyiz. Ben şu ikisini bi uyandırayım da...

(Okulda)

Giydikleri
⬇⬇⬇⬇⬇

Giydikleri⬇⬇⬇⬇⬇

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oh be

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oh be. 1 dakika kala sıramıza oturduk ve şu an tanışma faslındayız. Okul hiç de fena bir yer değil. Biri "HOCA GELİYOOOĞ" diye bağırınca hocanın geldiğini anladım. Vay anasını ben ne kadar zekiymişim de bilmiyormuşum. Ben en arkanın bir önünde oturuyordum. Hilal'in beni satmasını anlarım da kendi, öz kuzenim satmıştı beni. Beni, beni bihterini! Neyse ben rahatça yayılıyordum çünkü yanım boştu. Hoca sınıfa girdi. Klasik sıkıcı konuşmalardan birini yapmasını bekliyorduk fakat öyle olmadı.
"Öncelikle hepinize günaydın. Sizin de gördüğünüz gibi bu yıl aramıza bazı yeni öğrenciler katıldı. Onlar Türkiye'den geliyor. 4 kişiler ama birini göremiyorum. Şimdilik siz sadece bu üç ar- GİRİİİN!"
Kapı çalınmıştı. Bu da öbür Türk olmalıydı. Ve klasik bir Türk havasıyla içeri girdi. "Sorry cnmsi" deyip yer bakındı. Abv Hilal. Abv Yeşim. NEDEN BİR TEK BENİM YANIM BOŞ?! KIZLAR SİZ BİTTİNİZ!

Tüm sınıf bizimle tanışmıştı. Bu arada şu Türk çocuğun adını öğrendim. Adı Emir'mişmiş. Bu arada jojuk bayağı daş. Harbi daş yani.

***

H: Oh bee sonunda okul bitti. Şşş Alev senin yanında oturan daş jojuğu gördün mü? Bence çoook yakışıklıı😍
A: Hilal farkında mısın ismini bile yen-
Y: Sence umursar mı?
A: Sanmam ayrıca daha okulun ilk gününden başl-
Y: Hiç bir işe yaramayacak boşuna nefesini yorma Alev.
A: Sözümü kesmeden iki saniye duramaz mıs-
Y: Hayır.

***

(Sonraki hafta) (bütün hafta hiç ders işlenmez ve okulu tanırlar. Bu arada Emir ile kanki olurlar.)

Sonraki hafta bir seviye sınavı yapıldı. Biz sınavda Yeşim'le aynı sınıftaydık. Emir'yle Hilal ise karşı sınıftaydılar. Üzüldüm. Üzüldüm derken kankilerimin gitmesine üzüldüm. Yani Emir'e pek üzülmedim. Of ben yine ne saçmalıyorum? Neyse. Sanırım dersimiz İngilizce. Tabi bu onlar için ana dil. Yani bizim için Türkçe gibi.

***

Teneffüste biri arkamdan gelip sarılınca korktum. Arkamı dönünce Hilal olduğunu anladım. Bu kız bir gün beni öldürecek. Neyse. Bu da zaten son teneffüstü. Yani okul 40-45 dk sonra bitiyordu. Biz de kuzişimle ve kankimle çıkışta sinemaya gitmeye karar verdik.

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
OY VERMEYİ UNUTMAYIN
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Sensiz Bir Ben (ASKIDA😞)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin