😘4

107 52 6
                                    


   Aku pusing cafe yg akh lepak ngan bts tapi x de orng yg aku cari... Aku pandang kertas tadi..

To; jeon jung kook

Be careful  please... Jngn buat keputusan yang berbahaya...  Please... Berhati-hati...

Aku masuk ke dalam cafe balik... Aku perasan hyung panfang aku pelik... Tapi yang aku sekarang  aku perlu tau ape maksud kertas ni..

"Eo? Kook... Kenapa  datang balik? "Soalan jimin hyung aku abaikan 100 peratus...

Hyeri...

    Aku sempat tengok nametag pekerja tadi... Tapi aku cari dia x de.. 

"Encik... Ni tempat kakitangan... Encik tak boleh masuk"tngok seorng namja sambil menahan aku daripada masuk

   Mataku melilau mencari  yeoja tadi.Tapi x jumpa...aku pandang budak yg berada di depan aku... Alang² aku pandang nametag dia sekali...

"Hyeri...."gumam ku perlahan

"Eo?ape encik cakap saya x dengar... "Soal leleki itu

"Mane pekerja nama hyeri kat sini? "

  Lelaki itu x menjawab tetapi pandang aku sambil berkerut dahi... Amboi dah tua ke berkerut dahi bagai...

😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒

Tadi dia pon berkerut dahi gak...
(Reader)

Shut up you reader
(Jk)

Do i care what you want say?
(Reader)

What...
(Jk)

Ever
(Reader)

😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏

"Macam maner encik kenal dia? "Soal lelaki itu

"Soalan bodoh ape yg  ko tanya ni.. Dia kan pekerja kat sini... "Kataku lalu tersenyum  sinis.. Soalan bodoh betul.. Tadi dia yg antar air sah² lah dia pekerja sini.

"Tapi encik.... Dia dah berhenti dah 3bulan lepas...."

    Aku terkedu... Dah berhenti?... Abis kenapa dia yg antar air tadi??  Tak mungkin dia kot suruh aku berhati² ....aku bukan kenal dia pon... Ape yg berlaku sebenarnya...

     Jina... Kalau ko ade... Mesti ko tolong aku kan... Aku harap sangat ko bantu aku sekarang... Lepas satu² soalan aku keluar...

Haih..... Asyik jina je... Bosan plk dengr(author)

"Kook... "Bahu ku disentuh dari belakang...

"Ouh....hyung... "Kataku apabila melihat jimin hyung dibelakang ku.. 

{C} Paper | JjkWhere stories live. Discover now