"Aku.... Cari charge fon Sbb fon aku dah abis bateri... "Tipu Lisa apabila melihat bambam mendekati diri nya..."Shh.... Aku tau ko tipu.... Bagi... "Kata bambam lalu meletakkan jari di mulut Lisa..
"Hah? "Lisa mengenggam erat ubat itu selepas keluar dari poket seluarnya..
"Aku kata bagi.... "
*jimin POV*
Boleh percaya ke dia ni?? Tapi aku kena jumpa jina dulu... Mungkin dia je yg mampu keputusan...
Aku berlari ke dalam hospital dengan alasan wallet aku hyeri rembat... Huhhuhuhu sorry my saeng... Yg lain plk balik ke rumah masing² Sbb malas nak tunggu aku... Huhuhuhu.. Sedihnya... Tapi aku memang harap diaorng bla pon..
Korang Mesti curious kan cam ner aku boleh terlibat ngan jina... Ni Semua salah seung ho... Seperti yg korang tau seung ho tu adeq jina Dan merupakan jugak bf kepada hyeri...
Dia minta Tolong hyeri tapi masalah nya .......Asal aku terlibat sekali.... Aku ni hamba yg berdosa je.......Jngn lah dera... Pasal member yg lain.... Diaorng Semua x tau.... Sbb anak lipan (hyeri) ni x kasi aku bagitau.....
Pasal lisa.... Aku pura² je.... dia pon tau yg aku sorokkan jina dari dia dengan abang dia yg gile tu... Kalau ko nak tau bambam tu budak paling baik dalam sekolah Kitaorng....
Bukan tu je dia merupakan budak contoh... Pastu dia luahkan perasaan kat jina atas bumbung... Cam ner aku tau... Sbb aku tido belakang pokok... X de sape perasaan kecuali jina...
Tapi jina tolak dia... Sbb dia baru je couple ngan Jung kook time tu.... Bambam Dan lisa ni sepupu jina... Tapi mak ayah diaorng nak kena bunuh sebb ape pon aku x tau... Yg Pasti Ade kaitan ngan Jung look...
Parents dia antar kat umah jina time tu plk jina baru hilang kena culik... Malahan omma kandung jina mengalami kemurungan... Maklum lah orng kaya.... Omma dia tertinggal jika di r&n dan diculik oleh orng yg tidak dikenali....
Sbb tu diaorng accept bambam ngan lisa supaya omma kandung jina x sedih dah.....macam maner jina boleh selamat? Seung ho yg selamatkan... Tapi aku x tau dari mana seung ho tau pasal jina kena buli tu..
Berbelitkan citer dia.... Kadang² aku pon pening... Aku pening jugak ngan lisa..... Kenapa dia mcm nak Tolong Kitaorng... First time kahwin, second time culik tu Dan ni yg ketiga...
Bile ckp pasl culik..... Aku baru perasan.... Kenapa dia x nak bunuh je Jung kook time tu?? X mungkin...
"Jangan salahkan diri ko.... "Aku ncm kenal suara ni.... Hyeri?? Bile dia Ade kat sini... Jina menangis? Tapi kenapa.... Tiba² aku teringat pasal penawar tu... Aku berlari ke arah mereka..
*jina POV*
"Jngn salahkan diri ko.... Ni semua salah aku... Kalau aku x suntik dia semasa dia nk bkk mask ko, mesti dia boleh selamatkan appa dia... "Kata hyeri sambil jalan ke arah ku..
"Wei korng!! "Aku dan hyeri menoleh ke arah suara itu... Sape lagi kalau bukan jimin...
"Aku dah jumpa penawar bagi bisa dlm badan ko!! "Katanya membuat aku tersenyum nipis..
"Cam ner ko jumpa?"soal hyeri... Aku juga tertanya...cam ne lah dia jumpa bkn dia baru keluar ke...
"Lisa ckp dia nk bagi"kata jimin membuat aku terkejut...lisa.. Ko kenapa sebenarnya.....aritu ko batalkan perkahwinan ko Dan ko bagitau Jung kook kat maner aku...dan sekarang....
"Buang tabiat ke ape Minah tu.... Bukan ke abang dia yg panah jina.... Sekarang bisa dah merebak dlm ba--"kata hyeri dipintas oleh suaranya aku sangat kenal...
YOU ARE READING
{C} Paper | Jjk
Mistero / ThrillerKematian jina menyebabkan sekeping kertas wujud di dalam hidup jung kook untuk mengetahui kisah dendam yang tersirat di dalam hidupnya... #tikam belakang