😘19

48 25 2
                                    

*jung kook pov

"Nah...... "Kata sohyun lalu menghulurkan sebotol penawar. Sekarang ni aku kena bagi jika je.... Tapi kalau aku bagi sendiri dia mesti pelik... Botol tu aku tenung lama....

"Pe hal weh...... Aku silap ambik ke.... "Soal sohyun seakan akan cuak.... "X de argh.....sorry twu pasal penipuan kat google tu"kataku yg ajek ajek cover macho..

"X pe lah...... Perkara biasa je.... Asalkan taehyung x tau pasal penipuan tu..... Kalau x abis aku kena bedah siasat.... "Kata sohyun.

"Weh..... Aku nk tanya boley??? Ko kenal mark?? "Soal sohyun. Jap.... Dari mane dia kenal mark... Aku rasa aku sorng je tau

"Dari maner ko kenal dia??? "Soalan dibalas ngan soalan..... Memang Bagus pon.... Tapi aku pelik...

"Minah yg ko nak selamatkan tu...... Yoo ji na kew?? "Aik??!! Dia ade tau ape2 ke??? Jap.... Aku terdiam seketika sbb nk hadam balik ape yg dia soal...

PERHATIAN; JUNG KOOK X TAU PADAL SO HYUN ADE DLM UMAH TU.... DAN APE YG SOHYUN BAGITAU LISA SEMUANYA BETUL KECUALI KEMATIAN SOHYUN

"haah.....penawar ni tuk jika.... Dan aku kenal mark... "Jawab ku sambil sambung perjalanan ke hospital....

"Aku kenal mark sebb..... "

S
K
I
P

"Jung kook?? "Kataku selepas sedar kehadiran dia di hadapan pintu... "Sorry.. "Kata jung kook.... Pe hal doh.... Aku rasa aku gaduh ngan dia pagi tadi.... Sekarang datang minta maaf plk..

"Sebab??? "Soalku lalu bangun dari baring.... Haih.... Macam kerana dah ni.... Jung kook pon satu.... X jawab tapi dia jalan ke arah aku dan



















































Peluk aku??!!

"Jung kook.... Awak ok? "Soalku x dijawab tapi aku boleh dengar tangisan halus... "Yaaaa..... Asal nangis ni... "Kataku lalu mengangkat wajah yg berpaut pada bahu kanan ku....

"Kenapa awak tipu??!!! Kenapa awak sorok kan identiti awak??!! Kenapa x jujur??!!! Kenapa awak buat saya risau pasal aunty seo???!!! "Wait.... Jngn ckp dia dh tau segalanya...

Aku x menjawab sebaliknya aku menahan sebak.... Aku x leh jawab soalan dia sekarang.... Kalau aku bagitau..... Bambam akan bunuh dia....

"Saya terpaksa..... Saya x kesah kalau awak nk benci saya.... "Kataku yg tahan air mataku... Hiks.... Pabo.... Hiks....

"Awak kenal mark? "Soalnya membuat aku terkejut.... "Cm maner awak kenal dia??? "Soalku separuh terkejut...

"Dia tunang awak dan merupakan abang kepada rose kan?? "Aku terdiam seribu bahasa...

"Hanya bekas..... Kitaorang tunang sebelum kenal awak dan kitaorng putus sbb bambam.... Dia buat cerita palsu tentang saya.... Saya kena tunang ngan dia waktu kecil.... Waktu terpisah dengan keluarga kandung saya... Tapi percaya lah saya x de niat pon nk sorokkn.... Saya putus ngan dia lepas 9 bulan saya kenal awak... Lepas tu dia pergi keluarga asal dia kat luar negara... Percaya saya bukan nak mainkan awak.... Pasal seung ho tu plk.... Dia----"

Cup~~~

Dahi jung kook menindih dahi ku dan mata aku dia tatap selepas cium seketika... "Shuhss..... Saya tau awak setia.... Tapi janji ngan saya jangan sorok ape2 dari saya.... "Aku pejam lama mataku... Sambil mengangguk kepala laju....

"Sape yg bagitau awak?? "Soalku sambil melihat jung kook menuang ubat dalam sudu.... Tapi senang citer tepat kepada penawar aku...

"Seung ho plus sohyun" jawabnya lalu memandang ke arah aku.... Dah kenapa.... Mentang2 lah cute... "Ok done..... Say aaaaa~~~~"kata jung kook lalu menyuap aku sudu yg penuh ubat tadi...

"Macam budak budak... "Kataku selepas telah ubat tu.... "Ape awak cakap?? "Soalnya terus aku mengeleng kepala aku laju.... "Tipu.....saya ade dengar awak ckp sesuatu tadi... "Katanya lalu semakin mendekati diri ku sehingga x de jarak antara tubuhku ngan kepala katil.... Jarak muka kitaorng tersangat lah rapatnyer.....

"Ckp ke x nk??? "Soalnya lagi menakutkan aku.... "Sa... Saya ka... Kata awak cm budak-budak... "Kataku yg sedikit ketar..

"Ooo... Cam budk kecil... Ambik ni"katanya lalu geletek belah pinggang...... Shiteu lah.....aku paling geli kat situ....

"Argh..... Hahah... Hen... Hahaha... Tilah..... Hahaha.... Argh.... "Aku cuba lari dari padanya ......aku tolak dia sikit lalu ambik bantal.... Bertarung bantal lah kitaorng kat situ.. Sampai terburai isi dia....

"Hahahah... "Dalam wad itu penuh ngan gelak ketawa kitaorng.... Firstly aku ingat jung kook akan marah tapi dia yg happykan aku sekarang...

"Ambik ni!!! "Kata jung kook lalu memukul kuat ke arah ku... Aku cuba elak tapi aku tersandung dan jung kook tarik aku dlm pelukkan dia..... Kitaorng jatuh serentak di atas lantai...

Muka kitaorng x jarak langsung..... Memang dekat giler.... Aku boleh dengar degupan laju dia begitu juga dia... Kedudukan kitaorng sekarang... Aku berada dia atas badan dia.... Manakala kedua dua tangan aku kat bahu dia dan tangan dia kat pinggang aku...

"Erm..... Sorry!!!! "Kataku lalu secepat mungkin aku bangun dari atas badan dia... Dia pon melakukan perkara yg sama... Muka kitaorng merah gile... Kalah tomato....

Tiba-tiba je aku rasa darah dlm badan aku panas.... Bukan sebb malu tapi.... Aku rasa bisa tu tngh berlawan ngan penawar tu.... Tanpa sedar hidung aku keluar darah...

"J-ju-jung kook! "Panggil ku sebelum aku rasa dunia ni macam berpusing 360 darjah.... Aku dapat merasakan jung kook sambut badan aku sebelum pengsan....

S
K
I
P

"Macam maner dengan keadaan dia?? "Soalku yg separuh mati akibat risau ...

"Dia terkena bisa ular senduk je... Tapi saya dapati dia pengsan bukan sbb bisa seperti pagi tadi.... Tapi ni tindak balas terhadap penawar... "Kata doktor woo bin.

"Ouh... Nasib baik... Thank you doc"kataku yg bersyukur......aku ingat lisa ade plan jahat lagi... Tapi ape function dia bagi ubat sebenarnya kat jina kalau dia berdendam ngan jina???

Tbc
Lama dah kan tak sambung..... Rindu nak dengar komen dah vote reader.... But sorry kalau hambar sikit chptr ni....


{C} Paper | JjkWhere stories live. Discover now