"Eee ne kadar bekliyeceğiz daha?" Yavaş adımlarla ilerlemeye başladım. Ta ki arkamda kızların çığlıklarını duyana kadar. Arkana baktığımda 10-15 kız bu tarafa doğru koşuyordu. En önde Noah, Gaten, Millie ve Caleb vardı. Anlaşılan dondurmacıya onlarda gelecekti.
Hemen koşmaya başlayıp Finn'in açtığı kapıya atladım. Gerçekten atladım. Ama tutturmuştum. Kolumdan biri destek verince boş yer aradım. İki tane vardı. Wyatt ve Jack. Ama ben Jack'in yanına oturdum. Herkes gelince kapıyı kapadık ve yola koyulduk.
"Görüşmeyeli nasılsın?" Jack düşünür gibi yaptı.
"Fazla yoğun... sen nasılsın?"
"Bende iyiyim."
"Birkaç yeni ritim uydurdum denemek ister misin?"
"Bu da soru mu bea?"
Bana birkaç defa tekrarladıktan sonra yapabilmiştim. Çok eğlenceliydi. Konu birden erkek arkadaş, kız arkadaş konusuna geldi.
"İyi bir arkadaşsın. Seni neredeyse 1 haftadır tanımama rağmen. Hey bak ne dicem bahsettiğin arkadaşınla da konuş bir gün buluş-" o anda Noah arkasını döndü.
"Üzgünüm bölüyorum. Ama Emma seninle birşey konuşmam gerek." Jack'e döndüm. O ise camdan dışarı bakıyordu. Nasıl böyle bir anda umursamaz havalarına girebildi ki?
"Tamam o halde gelirim."
Hemen yanına geçip ne olduğunu sordum
"Ben bir kızdan hoşlanıyorum. Yaklaşık 2-3 haftadır. Ve onunla konuşamıyorum." Bu sırada telefonunu açıp bana konuşmaları göstermeye başladı. Ve o anda küçük minibüs durup birini aldı. Ama Noah'a saygısızlık olur diye konuşmaları okumaya devam ettim.
Çok bariz kız da Noah'ı seviyordu. Birkaç öneri verip yerime geçmek için ayağa kalktım.
Ama sonra yerimde birisinin oturduğunu gördüm. Birisi olsa da yeterdi! YELLLLOOOOOOZZZZ! YOLLUUUUUU!
"Efendim birşey mi dedin?" Ellie bana seslendi ona öldürücü bakışlarımı atarken.
"Ha ben? Yok ya! Dicektim ki makyajın... evet evet. Ç-çok-" Millie sözümü kesti
"Abartılı olmuş." Hemen Millie'ye dönüp teşekkürler diye mırıldandım ve yanına oturdum. O sırada Finn ön iki koltuk arasında ki boşluktan kafasını uzattı.
"Finn çok yakın bi arkadaşım sana hayran. Seni senden iyi tanıyor yani öyle diyim. Ayarlım mı sizi he?"
Finn gözlerini büyüterek bana baktı.
"Siktir git Emma." Genellikle din konularını iyi bildiği için -özellikle Müslümanlarla ilgili araştırma yaptığı için- işi şakaya vurmaya karar verdim.
"Allah'a emanet!" O sırada Wyatt'a baktım. Jaeden'ın yanında oturuyordu. Yer değiştirmemiz için bakışlar gönderirken anlamış olmalı ki hemen yerinden kalkıp eliyle oturmam için işaret etti.
Güzelce yerleştikten sonra yan tarafa, Jacklerin oturduğu koltuğa baktım. Ellie Jack'e bir şeyler anlatıyordu. El ele tutuşmuşlar Jack ise dinliyormuş gibi yapıyordu. Bundan emindim.
Jack biranda benim ona baktığını görünce Ellie'ye karşı daha samimi olmaya başladı. Bende dayanamayıp Jaeden'a döndüm ve konuşmaya başladık.
Bir ara Ellie'nin sesi sinirli çıkıyordu. Kulak misafiri olduğumda
"Tüm hayranlar benden nefret ediyor. Sırf Finn yüzünden. Neymiş Fack is real. Ben burdayım bi kere. Kimmiş Finn? Çok fazla yakın olunca bana çullanıyorlar Bebişim..."
"Ama o benim en yakın arkadaş-"
"Aması maması yo-" bu sefer ben sözünü kestim Ellie'nin
"Bir kere FACK BEST SHIP. Bu bir. İKİNCİSİ KİMSEYE KARIŞAMAZSIN ARKADAŞ KONUSUNDA. GİT ÖNCE ŞU YÜZÜNDE Kİ MAKYAJI ÇIKAR GEL. SONRA GERÇEK YÜZÜNLE KONUŞAYIM!" Biranda patlayıvermiştim. Kendimi aşmıştım. Ben bile şaşırmıştım. Hatta Ellie bile mal mal bakıyordu. Jaeden inanamamışcasına bakıyordu.
"Sen. Sen az önce hep yapmak istediğimi yaptın!" Bu sırada araba durdu ve yavaş yavaş inmeye başladık. Jaeden önce inince koşa koşa sırtına atladım beni döndürünce
"Tamam tamam. Sakin olll!!!!" Ve indim. Arkama baktığımda Ellie Jack'ten daha iri olduğu için Jack'i sırtına almıştı. Ama Jack hiç memnun görünmüyordu.
****************
Dondurmalarımızı yedikten sonra masaya bir şişe koydu Finn. Ve dc oynamaya başladık.ilk tur soran uç Finn. Cevaplayan ise Jaeden'a geldi.
"Bize bizim bilmediğimiz birşey itiraf et."
Jaeden'ı uzun çabalar sonucu ikna ettik -yarım saat sürdü- ve konuşmaya başladı
"Ben... ben birisini seviyorum. Hem... hem-hemde bu masada tam yanımda oturuyor." Eliyle beni işaret etti. Çok ani olmuştu. Ben ağzım açık öksürürken, Jack gözlerini pörtletmiş, Sophia, Millie ve Sadie bana gülümseyerek bakıyor. Ben ise Jack'e bakıyorum. Sessizlik olunca Finn;
"SİKTİR DELİ!"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
⚜️Beğenmedim belki silerim yb istediniz atıverdim. Oy verin tşk tşk. Yarın Finn'in doğum günü belki özel bölüm gelebilir. Haberiniz ola! Sizi sevirem görüşürük⚜️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Little Jackie ⚜️//it-st fan fic
FanfictionSophia ile kanka olmak? Jaeden'ın benden hoşlandığını öğrenmek? Teşekkürler ben yinede Jack'i alayım.