⚜️4⚜️

562 58 14
                                    

O olaydan sonra masadan kalkmıştım. Neler olduğunu kavrayamıyordum. Arkamı döndüm ve fazla sakin (!) yürümeye başladım. Niye sakindim ki bu kadar? Bulunduğumuz ortamdan uzaklaştım. Yürüye yürüye bir şekilde buldum evimizi.

Şu anda ne mi yapıyorum? Sünger Bob'lu pijamalarım, portakal parçacıklı meyve suyum ve muzlu kekimle birlikte tabii ki de it izliyorum.
"Omo jock onlomoyorson..." ve sonra ağlama sesleri "ühüöhügögühügigügfphüühüghühüüü"

It bittikten sonra Sünger Bob açtım bu sefer.
Telefonuma göz atınca 'Bizim Mekan' whatsapp grubumuzu gördüm. Bir yeni bildirim vardı.
Jackie, Ellie kişiyi gruba ekledi.
Baktığımda Jaeden grupta yoktu. Normaldi yani. Bende aşkımı ilan etsem bende çıkardım. Tüm bu düşüncelerim arasında kaybolurken odamın kapısı tıklatıldı ve küçük televizyonumun sesini kıstım.
Gel demeyince daha da şiddetlendiler.
"Napmam gerek?" Bu ses kesinlikle Finn'in idi.
"GEL!" Kapı yarım açıldı ve bir kafa gözüktü. Marul kafa. Hemen ardından üstünden Gaten'ın kafası çıktı. Ve Caleb.
"Çocuklar boyum yetmiyor!" Ve en alttanda Noah çıktı. Millie ve Sadie hepsini ittirip içeri girdi. Tamam hoş güzel. Ama annem onları nasıl içeri aldı?
"Ne büyük sürpriz? Etrafın kusuruna bakmayın." Yerdeki meyve suyu şişeleri ve kek çöplerini göstererek.
"Bizde bunun için burdayız!" Caleb heyecanla elinde abur cubur poşetini gösterdi.
"Sophia anlattı moralin biraz bozukmuş sanırım?" Noah'ın sesi yumuşacıktı.
"Hı-hı"
Hemen yer açarak yatağa gelmelerini söyledim. Hepsi pozisyonunu aldıktan sonra rastgele bir diziye başladık açtık. Scream.
**************
Saatler böylece geçiyordu.
"AMAN TANRIM ONA KALP GÖNDERDİ. ONA KALP GÖNDERDİ!" Finn çok korkmuştu. Ama Millie'ye yaklaşsa bile Millie Noah'a yaklaşıyordu. E Noah da bana doğru kaymak zorunda kalıyordu zavallıcık.
Birkaç bölüm bittikten sonra artık hava kararmıştı. Ortaya bir fikir attım.
"Hey çocuklar. Dondurma yemek mi yılbaşı çekilişi yapmak mı?"  Herkes heyecanla bana bakarken Finn;
"Bence gidip diğer çocukları toplayalım ve dondurmacıda çekiliş yapalım!"
"Harika hadi gidelim."
45 dakika sonra hazırlanıp gelmiştik. Oturmuş Jack'i bekliyorduk.
Jack gelince özür dileyerek sağ tarafıma oturdu. Sophia destek olmak istercesine elimi hafifçe sıktı. Ona burukça gülümsedim.
Torbayı tek tek herkese gezdirdim. En son Jack'e gelince ona doğru uzattım. Bana bakarak elini daldırdı. Ve çekti. Gülümsüyordu.
Bende son kalan kağıdı alıp baktığımda kağıtta 'Noah Çikinep' yazıyordu. Kahakaha atarak uzaktan Noah'a göz kırptım. Noah da kahkaha atmaya başlayınca tüm kafalar bize döndü. Çaktırmadan Jack'in kağıdına baktım. Tek görebildiğim bir a harfiydi. Diğer harfleri görememiştim.
"Hey! Hile yok Em!"  Dedi Jack.
" iyi de söylemicez mi ya? Ben meraktan çatlarım."
"Ih ıh." Finn gülümsüyordu. Kesin Millie çıkmıştı. Jaeden ise gayet normaldi. Jack habire bana bakıp bakıp duruyordu. Aklıma gelen başka bir fikirle anneme mesaj attım.
'Anne eğer müsaitsen ve Kate teyzelere gideceksen birkaç kişi bize kalmaya gelebilir mi?' Annemle evi dağıtmamak ve kız olması şartıyla izin koparmıştım. Gayet mutlu bir şekilde masaya fikrimi attım
"Hey müsaitseniz bir pijama partisi yapabiliriz?"
"Nerede?" Millie'ye dönerek
"Bizde."
Planı yaptıktan sonra herkes dağıldı pijamalarını almak için. Caleb, Jaeden, Wyatt gelemiyordu. Ama yine de kalabalıktık. En önemlisi Jack gelecekti.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Yb sonu ayol. Biraz kötü oldu biliyorum ama bekletmek istemedim sizi. Xoxo

My Little Jackie ⚜️//it-st fan ficHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin