⚜️5⚜️(ara bölüm)

556 61 29
                                    

"Jack dur çok hızlısın koşma dur..." artık sesim yorgunluktan çıkmıyordu bile. Jack bileğimden tutup daha çok koşmaya başladı.
Neden mi koşuyorduk? Dc oynarken Sophia Jack'e 15 tur atmasını söyledi sokakta. Beni de şahit seçti. Karanlıkta salak salak koşuyorduk. Hatta daha 9. Turumuzdaydık.
"Az kaldı!" Önümdeydi zaten şimdi fark daha da açıldı.

Köpek havlamalarını duyumca daha da hızlandım ve onu geçtim. O da duymuş olacak ki benim önüme tekrar geçip poposunu tutarak koşmaya başladı.
"KÖPEEEEEEEK!" Arkama baktığımda siyah bir köpeğin arkamızdan koştuğunu gördüm. Tam 10. Turumuzu bitirmiştik ki şimdi de köpek yüzünden diğer sokağa kaçıyorduk. Sophialar ise buna kahkahalarla gülüyordu. Hemen Jack'e yetişerek koşmaya devam ettim.

Bir süre sonra iki sokak ötedeki parkın tırmanma ağına çıkıp en tepeye oturduk.
Sessizliği Jack bozdu;
"Ya aslında köpeklerden korkmam da işte. Şu götünü ısıracak korkusu beni deli ediyor."
"Evet işte sorun da ord-"
"Jaeden'dan hoşlanıyor musun?"
"Ne?"
"Jaeden diyorum. Sana seni sevdiğini söyledi. Aptala yatma Em. Bildiğini biliyorum."
"Aslında... Jaeden'ı hiç o şekilde görmemiştim." Jack aramızdaki boşluğu kapatacak şekilde bana yaklaştı.
"Um şey hm ya hm." İyice saçmaladığımın farkındaydım. Bu işin sonu öpücükdü ve ben buna hazır değildim!
"Peki ya sen? Ellie'yi seviyor musun? Dıştan gözüktüğü kadar ona değer veriyor musun?"
Donakalmıştı. Cevap dahi veremiyordu.
"Ben onu sevmiyorum. Sadece onu kırmak istemiyorum. Nasıl ayrılırım bir fikrim bile yok." Biraz durdu ve devam etti
"Ben sanırım başkasından hoşlanıyorum Emma. Onunla her ne kadar baş başa kalmasak da beni sevdiğini, beni izlediğini hissediyorum."
"Aa hadi ya?" Fazla yakın demek fazla heyecan demek.
Bu sırada daha da yaklaştı. Tam gerçekleşiyordu ki aşağıdan bir ses geldi.
"Öhöm!" Karşıya baktığımda Millie, Sophia, Sadie... kısacası bizimkiler. Utanarak aşağıya indim.
*************
Eve geldikten sonra Jack 5 dakika telefonuyla uğraştı. Birşey mi paylaştı diye bakmak için telefonuma baktığımda bir bildirim gördüm.
Jackie, Ellie isimli kişiyi gruptan çıkardı. Kendi kendime gülerken başımı kaldırdım. Jack'le göz göze geldik. Ama büyülü anı bozmak zorunda kaldım çünkü herkes bize bakıyordu.
"Eee kim açıklamak ister?" Finn söze atladı.
Yine bir sessizlik. Yine Jack bozdu. Bana dönerek
"Halınızda ne güzelmiş... kaça aldınız bunu?"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Yb sonu. Bu bir ara bölüm. Bir dahaki bölüm özel olacak o yüzden biraz zaman verin ki güzel yazam. Beğendiyseniz yorumlarda belirtin tşk tşk bb

My Little Jackie ⚜️//it-st fan ficHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin