Akşam evde oturuyordum. Ve mükemmel it oyuncularını stalklıyordum. Dostum şahane hayalim olan Sophia ile kanka olmak isimli planımı hiç gerçekleştiremeyeceğim. İt filmi yeni çıkmıştı ve küçük bir gala öncesi hayranlarla buluşma vardı. Bilgisayarımı açtım ve önüne bağdaş kurup oturdum. Son 7 bilet!
Ve... ve... al... dım!
ALDIIIIIM!
Ayağa kalkmış mutluluk dansımı yapıyordum.....
Taa kiiiiii annem içeriye girene kadar. Hemen yatağa attım kendimi. Fakat yatağı tutturamamıştım. Yerdeydim. Burnum kanıyordu.
"İnanamıyorum sana Emma! Şu yaptığına da bak! Burnun kanıyor! CİDDEN KANIYOR AMAN TANRIM KALK YERDEN!"
Hemen yerden kalktım. Ve annem benim burnuma birkaç dokunuş yaptıktan sonra burnum daha iyiydi.
En azından artık kanamıyordu.
Biletimi aldığımı anneme haber vermedim çünkü çok önceden bilet alacağımı söylemiştim. İki gün sonra buluşma vardı ve ben ne giyecektim?
***********************
"HAYLEY ÇABUK OL! NE ZAMAN KALDI ŞURDA NE GİYİCEM BEN!" Evet 14 yaşındaydım ve şimdiden giyecek hiçbir şeyim yok derdindeydim.
Birkaç dakika sonra ne giyeceğime karar verdik. Hayley benimle gelmiyordu ama bana yardım ediyordu. Sadece Finn için gelebilirdi. O sadece Stranger Things hayranı. Ben ise ikiside. Aramızdaki tek fark bu.
Son 54 dakika kalmıştı. Sonra annem beni buluşmanın yapılacağı avm ye bırakacaktı. Orda birkaç sosyal medyadan tanıştığım kızda vardı.Tam beş dakika kala evden çıktık ve avm ye yaklaşmıştık bile. Annem durdu ve ben inecekken beni yabancılarla konuşmamam konusunda tembihledi. Ee şaşırdık mı? hayır!
Arabadan indim ve bi kız gözüme tanıdık geldi. Bu kız sosyal medyaların neredeyse tüm st-it fan sayfalarına sahipti ve bana gerçek fan olmadığımı söylemiş, beni tüm hesaplarından engellemişti. Yani totosu havadaydı.
Kenardaki kafenin ordan biletimin fotokopisini çektirmeye gittim. Geri döndüğümde Erica hala ordaydı. O fan sayfalarını ona yediresim vardı ama. Yemiyor işte.
Aman tanrım. Erica bana doğru geliyor. Kıyamet. Geliyor. Eyvah
Yanıma gelip biletimi elimden aldı
"Ah zavallı. Bir de para vermiş. Biliyor musun ben içeriye Finn'in davetiyle gireceğim." Yüzüne bakamıyordum. Kocaman bir CART sesi geldi. Biletimi yırtmıştı ve yere atmıştı. Tam ağzımı açıp bir şey söyleyecekken herkes içeriye girmeye başladı ve ben kalakaldım. Telefonumdan göstersem bileti kabul ederler miydi ki? Hemen hemen herkes gitmiş bi ben kalmıştım. Güvenliğe gidip telefonumdan biletimi gösterdim.
"Bunu çıktı alman gerekirdi ufaklık. Ayrıca saat geçti bile. 10 dakika sonra it ekibi sahneye çıkacak." Boynumu bükerek kenardaki banka gittim. Ve ister istemez ağlamaya başladım. Kim ağlamazdı ki? O sırada sırtımda yumuşak bir dokunuş hissettim. Kafamı kaldırmadım çünkü kimseyle uğraşmak istemiyordum.
"Lütfen git başımdan."
"Kim olduğumu bilmiyorsun? Ve sana kim ne yaptı böyle? Tanrım yıkılmış gibisin!" Dedi ve kıkırdadı. Sesi tanıdık geliyordu ama kafamı kaldırmadım. Her kimse beni ağlayarak görmesini istemiyordum. Sonra bir ses daha duydum.
"Kızlarla konuşamıyorsun Finn. Bana bırak. İyi misin? Çok üzgün görünüyorsun. Yardım edebileceğim aslında edebileceğimiz bir konu var mı?" Bu sesi çok iyi tanıyordum. Göz yaşlarımı silip kafamı kaldırdım. Evet. Diririririririnnggg. Doğru tahmin. Bu Sophia'ydı. TANRIM SOPHİA MI?
"AMAN TANRIM SEN OSUN. Yani sen Sophia'sın." Finn'e sarılmam gerekirdi ama ona döndüm ve işaret parmağımı ona doğru sallayarak
"O tüm fan sayfaların sahibi olan kız var ya. Hani içeri davet ettiğin kız. İsim vermek istemiyorum ama baş harfi ERİCA! -sophia bu sırada gülmemek için kendini tutuyordu.- o kız benim biletimi yırttı." Yeri işaret edip yırtık parçaları gösterdim.
"Aman tanrım ben bilmiyordum. Onun... böyle bir kız olduğunu."
Sophia beni ayağa kaldırarak
"Hadi gel bakalım." Diyip kolunu omzuma attı. Ve beni içeriye doğru yönlendirdi. Sanırım kulise gidiyorduk.
"Biliyor musun Sophia, buraya gelmeden önce hep seninle şu bff hayallerini kurardım. Bu arada ismim Emma."
"Hey bu çok şirin!" Dedi Finn.
"Teşekkürler iyi bir kıza benziyorsun." Sophia'nın bu yanıtına içimden dans ederken Finn'e döndüm
"Seni affetmem biraz zaman alacak.."
"Sorun değil hallederiz!" Bu cevabına güldüm.Biraz yürüdükten sonra kulis gibi bir yere geldik. Tanrım... içerde herkes vardı. Ve o da . Aralarından en çok Jack'i seviyordum ve oradaydı. Jaeden ile konuşuyordu. Bizim içeriye girdiğimiz farkedilince herkes bize döndü. Ben ise utançtan başımı kaldıramıyordum.
"Hey çocuklar bu Emma. Dışarda bir kız kalbini kırmıştı. Ama halledebiliriz diye düşündüm."
"Evet evet" dedi Finn. Ona dönüp kaşlarımı çatınca hemen
"Ups!" Dedi. Herkes kıkırdarken bir masaya oturduk ve konuşmaya başladık.
Buluşmanın hemen ardından tekrar içer geçtik ve masaya tekrar oturduk.
Jaeden gerçekten samimiydi. Wyat çok sempatikti. Chosen ve Jeremy ise çok güzel eğlendiriyorlardı. Ama en komikleri kesinlikle Jack'ti. Çok güzel beatbox yapıyordu. Sırf onun için bende öğrenmiştim. O müthiş sesleri çıkarınca hemen ardından onu taklit ettim.
"Aman tanrım bunu yapan sayılı kızlardan birisin!" Yanaklarımın kızardığına yemin edebilirim. Sophia da anlamış olmalı ki yanağıma dokundu.
"Ş-şey teşekkürler." Tabii ki de senin için öğrendim diyemezdim di mi?
Jaeden kulağıma fısıldadı.
"Hey sakin ol kızardın."
O sırada Finn bağırdı.
"ÇOCUKLAR NOAH ARIYOR! KESİN MİLLİE DE ORDADIR AYYYY!" Herkes kahkaha atarken yeni farkettim. Finn ve Millie'yi hiç bir zaman shiplememiştim. Kıskanırdım çünkü. Eheheheheh. Her ne kadar üzülsem de belli etmedim çünkü asıl odağım Jack idi.
Finn facetimeı onaylayınca herkesin görünebileceği bir şekilde ön kamerayı açtı. Noah beni görünce şaşırmış olmalıydı ki
"Finn aranıza yeni biri mi katıldı?"
"Aslında sayılır." Yine kızarmış olmalıydım.
"Hey aralarına hoş geldin. Finn birgün bizide tanıştırırsın ha?" Herkes kahkaha atarken Jack ve Jaeden gülmüyorlardı.
"Demek çok beğendin Noah?" Ooo'lama sesleri gelirken
"Um.. Sophia ben gitsem iyi olur annem merak eder." Herkesle numaralarımızı aldıktan sonra annemi aradım ve beni almasını bekledim. O sırada bir buluşma ayarlamıştık. Önümüzde ki hafta dondurmacıya gidecektik. Ve ben eğer Emma isem, Jack'in beni farketmesini sağlamam gerekiyordu.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Yeni bir fan fictiooon. Vote istiyom
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Little Jackie ⚜️//it-st fan fic
FanficSophia ile kanka olmak? Jaeden'ın benden hoşlandığını öğrenmek? Teşekkürler ben yinede Jack'i alayım.