2.BÖLÜM

2.9K 337 452
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

---------- Luhan----------

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


---------- 
Luhan
----------

"ÖLECEKSİN TANRI AŞKINA İZİN VER ARTIK!"

Bağırmam ile hala gerçek olduğuna inanamadığım varlık irkilerek geri geri çekildi. Neredeyse doğduğumdan beri suyla iç içe bir hayatım oldu. Büyüdükçe de sınırları genişletmiştim. Normal bir insandan daha fazla hayvan ve bitki bilgim vardı. Hatta bu konuda bir çok profesöre ve bilim insanlarına taş çıkarırdım. 

Lisedeki dalış derslerimi veterinerlik okuyarak daha da geliştirmiş yeni bitki türleri bile keşfetmiştim. Hatta yaşıyor olabileceğini düşündüğümüz hayvanların evrim sürecinin bir haritasını ve nerede yaşayabileceğini tahmin edip dünyanın hemen hemen her türlü su kütlesinin derinine kadar inceleme şansı elde etmiştim. 

Kafayı denizle, okyanusla yani suyla bozmuş biri olarak bu konuda beni çok az şey şaşırtırdı ama şu durumda karşımda gördüğüm canlı bana küçük dilimi çoktan yutturmuştu.

TANRI AŞKINA BİR DENİZKIZINI KEŞFETMİŞTİM!

Tamam. Bir deniz erkeği keşfetmiştim.

Yaşadığım şoku üstümden attıktan sonra, denizerkeğinin beni denize üç kez düşürmesiyle rüyada olmadığıma kanaat getirmiştim, yarasının ciddi olduğunu fark ettim. Alt gövdesini delmiş oldukça büyük bir zıpkın gibi bir cisim vardı. Bu şekilde nasıl yaralandığını bilmesem de müdahale etmezsem yaranın kötüleşip iltihap kaparak, şu ana kadar kötü bir şey olmadığını ümit ediyorum, onu bir an önce iyileştirmem gerekiyordu ama denizerkeği benden korktuğu için yanına yaklaşmama asla izin vermiyordu. Yaralı olmasına rağmen kuyruğunu öyle güçlü savuruyordu ki kendimi suda buluyordum.

"VETERŞNERİM YA BEN VETERİNER! HAYVAN İYİLEŞTİRİYORUM BEN!"

Benden korkması gayet doğaldı. Bunu ona sonuçta benim türüm yapmıştı ama ben onlar gibi değildim. Bir veterinerim yahu ben! Ne kadar dil döksem de ne dediğimi anlamıyor gibiydi. Latincemle bile konuşmuştum ama bana mısın dememişti. O yüzden telefonumu çıkarıp veterinerlik anılarımı ona izletmeye çalıştım. Barınağa gittiğim ve oradaki hayvanlarla ilgilendiğim, oyun oynadığım ve onları iyileştirdiğim resimleri, videoları göstererek konuştum. Bir zamanlar beslediğim ama daha sonra kendi doğalarına saldığım hayvanları gösterdim. Yani telefonumda benim onun için zararsız, aksine onu iyileştirecek biri olduğumu kanıtlayan birçok şey gösterdim. Aldığım sonuç ise denizi boylamak oluyordu. Çok ama çok inatçı biriydi.

ThalassophileHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin