3.BÖLÜM

2.9K 338 478
                                    

SELAM!!!

Keşke 1k olsaydı ama olsundu.

Size yılbaşı hediyesi niyetine bölüm yazdım :3 :3 :3 .

Umarım 2018 bu nalet yıldan daha güzel geçer ❤❤❤

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Umarım 2018 bu nalet yıldan daha güzel geçer ❤❤❤.

-------------

----------
Luhan
----------

"SEN BENİM DİLİMDE KONUŞABİLİYOR MUYDUN?"

Bir buçuk haftadır benimle hiçbir iletişime girmeyen güzel varlık biraz önce gerçekten konuşmuş muydu?

Kızgınlık ve şaşkınlık arası bir tonla bağırmıştım. Güzel varlık akvaryumuna tutunmuş ellerini birleştirmişti. Biraz geri çekilip başını sadece gözleri görünecek kadar ellerinin arkasına gizlemişti ve şu an yaramazlık yapıp yaptığı yaramazlığı bilip özür dileyen bir çocuk gibi başını sallıyordu.

TANRIM BU ŞEY NİYE BU KADAR TATLI! BU KADAR TATLI BİR ŞEYİ NASIL YARATTIN!

Duruşumu düzeltip tamamen ona döndüm.

"Durdun durdun hayvanlarım tuhaf bir havaya girince mi konuşmaya karar verdin?"

"Burada bu halde olmamın sebebi senin türün. Sana güvenmemi nasıl beklersin?"

Sesi... kıkırdarken biraz çıkan o tatlı melodik sesini şimdi cümleler kuruyorken duymak beni tuhaf bir hisse yöneltiyordu. Isındığımı hissediyordum. 

"Haklısın ama ben seni iyileştirmeye çalışıyordum. Amacım sana zarar vermek falan değildi."

"Bunu bilemezdim. Siz ... insanlar... Tanrı'nın yarattığı en iğrenç varlıklarsınız."

Gözlerimi kıstım. Lanet olsun yine haklıydı.

"Hayvanlarımla ilgilenip geleceğim. Korkma tamam mı?" diyerek diğer bölüme geçtim. Üstümdekileri iç çamaşırım kalana dek çıkardım ve Kyungsoo ile Jongin'in akvaryumuna girdim.

"Hey ne oldu size?"

Hemen yanıma gelip sarılmaya başladılar. Jongin her zamankinden farklı olarak başını omzuma yaslamaya çalışıyordu.

"Oğlum, hey, hey, hey... İyi misiniz? Niye korkmuş gibisiniz?" Jongin daha çok üstüme abanırken Kyungsoo etrafımızda dönüyordu. Korkmaları çok tuhaftı. Bölüme girmeden önce hiç sesleri çıkmıyordu. Biz içeri girince tuhaflaşmaya başlamışlardı.

"Ondan mı korktunuz?"

Kyungsoo elime başını sürtüyordu. Onu okşadım. Güzel varlığın nerede yaşadığını bilmiyordum ama yunuslarımın onlarla daha önce karşılaşma ihtimali yoktu. Kyungsoo doğduğundan beri akvaryumda yaşıyordu. Jongin de bebekliğinde alınıp akvaryuma konulmuştu. İlk kez gördükleri bir varlıktan korkma düşüncesini tuhaf bulmuştum ama hayvanlar bizden farklıydı. Belki denizerkeğinin yaydığı koku onlara garip gelmişti. Tüm bölümdeki hayvanların tuhaflaşması da bu olabilirdi.

ThalassophileHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin