KİYOMİ'DEN KARNE HEDİYESİ!
YEEEEYYYYYYYY!
Bir kaç şey belirtmek istiyorum. ilk olarak birazdan Sehun'dan dinleyeceğiniz bilgiler bu hikayeyi yazmak için araştırdığım ve üstüne kendi bildiklerim ile kurguladıklarımı harmanladığım bilgiler. Mitoloji de gerçek bir şey değil ama bilinen mitolojiden farklı.
Yani Kiyomi Kaizoku mitolojisi 😁😁😁.
İkinci olarak karakterleri her ne kadar ben yazsam da davranış, düşünce vb. olarak benden bağımsız olduklarını bilmenizi istiyorum.
Üçüncü olarak hadi bunu 2k yapalım 💪💪💪.
----------
Luhan
----------"Anlat. Anlat. Anlat hadi çatlayacağım!"
Sehun, kendisi ve ırkı ile ilgili bilgi vereceğim dediğinde anlatacaklarını toparlamak için biraz vakit istemişti. O düşünene kadar ben de kendime bol bol patlamış mısır patlatmıştım ve bir şişe kola alıp Sehun'un akvaryumunun yanına yerleştim.
"O ne?" dedi elimdeki kaseye merakla bakarak. Dünyanı yeni keşfeden küçük bir çocuk gibiydi ve lanet olsun o ıslak bedeni ile seksiliğin kitabını yazacakken şu an çok tatlı görünüyordu.
Kalbim sakin ol...
"Patlamış mısır. İster misin?"
Başını hızlıca sallayıp kaseye uzandı ve birkaç tane mısır alıp ağzına attı. Hemen çiğneyip yuttu.
"Tuzlu ama güzel. O siyah şey ne?" Bu sefer kolayı gösteriyordu. Getirdiğim bardağa biraz kola koydum ve bardağı ona uzattım.
"Bu da kola."
Çekine çekine aldı ve küçük bir yudum aldı. Yüzünü buruşturdu.
"Acı!" diyerek bardağı geri bana uzattı.
"Asitli içecek normal."
"Zehir içiyorsun."
"Patlamış mısırla iyi gidiyor. Şimdi anlat hadi öleceğim!"
Derin bir nefes alıp verdi. Bu sırada boynundaki solungaçlar açılıp kapandı. Böyle biraz korkunç görünüyordu ama Sehun yine de çok güzeldi.
"Nasıl giriş yapacağımı bilemiyorum. O yüzden insanların denizkızlarıyla ilgili bildiği şeyleri söyler misin?"
Tek kaşımı kaldırıp yukarı baktım. Mitoloji yerine daha gerçekçi şeylerle ilgilendiğim için onlar hakkımda bilgim pek yoktu.
"Sizden yani denizkızları ve benzeri canlılardan mitolojilerde bahsedilir. Mitolojilerle aram pek iyi değildir ama seni bulduktan sonra birkaç tanesini okudum. Bunların çeşitli versiyonu var. Mesela birinde sizlerin Zeus'un soyundan geldiği söylenir. Birinde tanrıça Athena'nın insanoğlu bir erkeğe aşık olduğu ama iffet tanrıçası olduğu için ona yaklaşmaya çekindiği ve Zeus'a dua edip denizkızı olarak erkeğe yaklaştığı falan söyleniyor. Sonra..."