CAPITOLUL 1
Buna , ma numesc Alexandra si am 14 ani .. O fata simpla si totusi ciudata (asa ma consider eu chiar daca prietenii mei imi zic ca nu sunt ) , cu prieteni foarte buni si o familie fericita . Am o sora .. super de treaba, Eleni , dar exagereaza cu protectia , mama si tata ma iubesc foarte mult , chiar daca nu o arata mereu si chiar daca mai ma cearta pentru notele de la scoala (da sunt genu de parinti care imi tin mereu predica ca o sa ajung mai rau ca un vecin de-al nostru care umbla cu animalele toata ziua dar totusi invata bine) ma iubesc mult si eu pe ei .
Povestea vietii mele este incurcata , cu parti bune , parti rele , dar totusi este viata si o voi trai cum vrea Dumnezeu ( sunt genu de fata care este ''Cu Dumnezeu inainte ! '').
Totul incepe , cum este la fiecare om, te nasti . De cand eram mica imi placea sa dansez si sa cant ( mostenesc talentul de la bunicii din partea mamei si de la tata care in tineretile lui ii placeau mult clapele ) , dar am facut si multe prostii ...
Tin inca minte ce imi povestea mama ca sa ma faca sa mananc pentru ca eram foarte pretentioasa la mancare si inca sunt . Dimi .. un coleg foarte de treaba , cateodata nesimtit ( acum cand "e mare " ) mi-a facut copilaria amuzanta total .
Mi-a povestit mama lui ca intr-o vara cand aveam amandoi 3 ani au venit la noi si eu cum ma intelegeam foarte bine cu el de pe atunci nu am stat pe ganduri si i-am sarit in brate si l-am pupat ... Pentru a nu uita momentul, mama lui ne-a facut o poza care o tin eu .. de ce ? pentru ca stiu ca el ar face ceva sa scape de ea ...
De atunci eram cu baietii ... a fost primul baiat de care mi-a placut ca de iubit am aflat mai tarziu ...
Tampenia mortala din toata copilaria a fost tot cu Dimi dar si cu prietena mea cea mai buna ( pe atunci ) Ioana .... eram la mine acasa si stateam in bucatarie si aveam un pat destul de mare ... noi fiind cu mintea la ce vedem la televizor, am incercat sa reproducem acele scene ... Eu si Ioana , fiind mici, nu aveam ce ne arata dar totusi l-am speriat pe Dimi de moarte cand ne-am intins langa el pe pat ... nu am facut nimic rau ...Pana in clasa I mi-a placut de el , dupa am trecut la altii .
De cand am intrat in clasa I viata a inceput sa mi se schimbe incet incet ...
Heiii !! Stiu ca e un capitol scurt si poate plictisitor , dar va rog sa ma intelegeti ... sunt inca la inceput si nu prea le am cu scrisul ... Pe parcurs lucrurile se vor schimba .. Multumesc pentru intelegere !!