Si am intrat .Uimirea mea s-a marit si mai mult cand am vazut camera plina cu petale de trandafiri si ghirlande cu inimioare.Cred ca eram in livingul casei caci avea o usa mare transparenta cu vedere la lac .In mijloc era o masa ,cred ca aceea vroia sa fie cina .Nici in camera asta Alex nu s-a despartit de bilete .M-am indreptat spre primul si am inceput sa il citesc "Nu te asteptai nu ? Multe momente din viata noastra vor mai fi asa si chiar mai frumoase ! Sa nu crezi ca cina este finalul seri ...intalnirea noastra va continua pana dimineata ! " Am zambit si am privit in continuare dupa alt bilet "Te iubesc Alexandra !Vreau sa fiu cu tine pana cand vom imbatranii si vom sta amandoi leganadu-ne pe scaunele de pe prispa acestei case ! Daca nu am fi asa de mici ne-am casatorii imediat dar sa sti ca in inima mea ,tu esti sotia mea ! Te iubesc !"
A :Si eu te iubesc foarte mult iubirea mea !
Ax: Eu te iubesc si mai mult ! spune el din spate .
A: Alex ..spun eu intorcandu-ma spre el si imbratisandu-l imediat .
Ax: Sper ca iti place?
A:Mi-a placut la nebunie!
Ax:Nu am terminat inca...uitete la inimioara de sub bilet !
Am pus mana pe inima si se pare ca era o cutie .Am deschis-o si am vazut un lantisor cu semnul infinit inauntru.
A: Alex este superb !
Ax:Vrei sa te ajut sa il pui?
A: Da !
Mi-am dat parul intr-o parte si el mi-a inchis lantisorul apoi m-a sarutat incet pe gat.
Ax: Ne asezam ?
M-a a luat de mana si ne-am indreptat spre masa.Mi-a tras usor scaunul pentru a ma putea aseza si dupa si el a trecut de partea cealalta a mesei .Toata mancarea era pusa de ornament pentru mine caci nu imi puteam lua ochii de la capsunele cu ciocolata .
Ax: Vrei doar capsunele nu ?
A: Ce ? Aa..Da !
Ax: Bine ca avem acelasi ganduri !
Alex a dat toata mancarea deoparte si a adus pe mijlocul mesei bolul cu capsune.Am savurat fiecare capsuna impreuna si am ajuns la final .Ne-am ridicat si am iesit afara.Era si normal sa fie frig pentru ca era in jur de trei dimineata.Alex mi-a dat sacoul lui,el ramas doar in tricou si am mers langa lac .
A: Sigur nu iti este frig ?
Ax: Nu ,sunt bine ti-am mai zis ! imi spune el strangandu-ma mai tare in brate .
A: Oricum,nici daca ti-ar fi nu mi-ai zice ...
Ax: Lasa frigul ..iti place aici ?
A: Foarte mult ! Mi-a placut tot ce s-a intamplat in seara asta !
Ax: Inca nu am terminat intalnirea iubire !
A: Sa nu imi spui ca m-ai sunt si alte surprize ?
Ax: Uitete in buzunarul de la sacou !
M-am desprins usor din bratele lui si am inceput sa caut in buzunar .De acolo am scos un plic alb .
A: Sa nu imi spui ca e invitatia la nunta ...
Ax: Deschide-l !
Am inceput sa rup incet din plic si am ajuns la continut.
A: Bla bla bla ...din partea de nord...detinator ,Alexandra Smith . Ce ?!
Ax: Uite ,imi spune el aratand spre cer, steaua de acolo care straluceste ,este a ta !
A: Nu pot sa cred !! Alex te iubesc asa mult !ii spun sarindu-i in brate si sarutandu-l .
Dupa ce ne-am privit steaua ,am intrat in casa si ne-am asezat pe canapeaua din camera cu inimioare.Ne-am asezat unul in bratele celuilalt si am inceput sa ne povestim intamplarile amuzante si mai triste din viata noastra pana ne-a prins somnul .