Romania ,ne intoarcem..

186 8 2
                                    

   Nici nu mi-am dat seama ca am ajuns "acasa" .Alex cred ca ma striga de minute bune dar eu eram prinsa in gandurile mele.

Ax: Alex ,ai patit ceva ? spune destul de ingrijorat .

A: Nu am nimic ..ma gandeam la cele intamplate in ultima vreme ...

Ax: Sper ca sunt ganduri bune ...

A: Cu siguranta ! Deci ..cand ar trebui sa ajungem la aeroport ?

Ax: Cam in 40 de minute ...

A: Alex trebuie sa strangem atatea lucruri ! Hai repede !

Am coborat din masina intr-o graba imensa si am intrat in casa imediat.Alex s-a dus la bucatarie ,nu stiu de ce si eu am mers in dormitor sa fac bagajele .Cum strangeam cat mai repede ,mi-a zburat gandul la Naty .. Nu o vazusem prin casa ..

A: Alex !! strig eu destul de tare .

Ax: Da ,spune! Ai patit ceva ? Iti este rau ?!

A: Wow..nu credeam ca o sa vi asa repede ! Buna sincronizare !

Ax: Ce s-a intamplat ?

A:Vroiam sa te intreb daca sti ceva de Naty?

Ax: A plecat la Vanessa in apartament ..nu ii placea sa stea singura .

A: Aha ...apropo ,de ce ai crezut ca imi este rau ?

Ax: Pai ..am intrebat si eu ..

A: Alex ..

Ax: Ce ?Ti-am zis motivul ..

A: Iubirea mea ..

Ax: Cum profiti tu de cuvintele astea doua ...

A: Deci ,de ce mi-ar fi fost rau?

Ax: In ultima vreme ai fost cam dezechilibrata sa zic asa .Cand ajungem in Romania ,o sa facem niste analize !

A: De ce nu am face aici ...Totusi ,e Venetia !

Ax: Lasa ca le facem acasa .

Am zambit in semn aprobator si am continuat impachetatul.Dupa 20 de minunte de strans toate hainele ,majoritatea lui Alex ,am iesit afara.

Ax: Iubire esti gata ? Ce a durat atat ?

A:Iubire mai multe haine nu puteai sa iti iei ?! Eu in 5 minute eram gata si cu valiza inchisa ..la tine a durat mai mult..

Ax: Iti multumesc draga mea iubita ! imi spune sarcastic si ma saruta pe frunte.Haide ,plecam !

A luat bagajele si a iesit in strada cu ele unde ne astepta autobuzul pana la aeroport.Deea si Luke deja dormeau in autobuz cu Alison si Louis ..Ce au facut de sunt asa obositi ,numai ei stiu.Eu ,Alex ,Maria,Damon,Elena si Kevin eram afara ,savurand din cafeaua de dimineata...

Profu ': Cum vi s-a parut Venetia dragilor ?

K:Cel mai smecher oras !

E: Vorbeste frumos mai ..ii spune ea incet dandu-i un cot.

  A: As vrea sa ii multumiti fratelui dumneavostra pentru surpriza..stie el despre ce este vorba ..

Profu': Sper ca a scris frumos "Te iubesc " ..

Ax: Foarte frumos ! spune Alex caci eu m-am inrosit toata..

Profu': Ma bucur ca vati distrat dar din pacate trebuie sa ne intoarcem acasa ...Haideti toata lumea ,imbarcarea !

Noi : Romania ,ne intoarcem !!

Heyy...imi cer mii de scuze ca nu am mai postat dar am avut o perioada aglomerata si nu am avut timp sa scriu ..sper sa imi mai cititi cartea si sa va placa ...

Pupici ! :*

Povestea vieții mele ...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum