Ax: Nu vezi in ce hal arati ?! Esti groaznica!
A: Dar mi-ai promis ..
Ax: Si m-ai crezut ? Haha !Cum as putea sa raman cu cineva care poate sa moara in orice moment ?
A:Te-am crezut pentru ca te iubesc ..
Ax: Eu NU !
A: NUUU!
Ax:Gata gata ! Sunt aici ! Ai visat !
A: Ma iubesti ?spun plangand .
Ax: Ce intrebare ea asta ? Logic ca te iubesc !
TE IUBESC pentru că fără tine mi-e greu şi nu pot sa stau fiindca tu ma faci sa rad,tu ma faci sa plang...daca acum iti spun ca te iubesc inseamna ca te iubesc pentru ceea ce esti, pentru ceea ce ma faci sa simt cand sunt cu tine, pentru sufletul tau de aur. Iubirea mea ,te iubesc atat de mult incat nici nu iti poti imagina ,fiecare clipa traita cu tine imi umple sufletul de bucurie ,TU esti totul pentru mine ! Sa nu uiti asta !
M-am oprit din plans si l-am luat in brate .
A: Nu o sa pleci de langa mine chiar ..
Ax: O sa fiu aici mereu ! Iti promit!
M-am ridicat din pat si m-am dus la baie .Am facut un dus ca sa ma dezmortesc dupa un somn profund ai un cosmar si nici nu am realizat ca e ora 12 .
Ax: Stiu a iti distrug dimineata dar trebuie sa mergem la doctor ..
A: Vin in 2 minute !
M-am imbracat rapid in niste pantaloni mai largi ca sa nu se vada ca am slabit asa mult (Alex nu stie ca am slabit 5 kg) ,intr-un hanorac si mi-am prins parul intr-un coc .
Am coborat in bucatarie ,am luat o gura de ceai pentru ca mai nou asta se serveste la noi in casa si am iesit pe usa . Alex era intr-o masina ,care nu era masina lui ,acesta fiind un Range Rover alb .
Ax:Nu ma intrebi a cui e?imi spune el coborand pentru a imi deschide mie .
A: Mai mult imi placea cealalta ...
Ax: Sa o stapanesti sanatoasa iubire ! imi spune pe un ton vesel si imi intinde cheiele.
A: Ce ? Da cum..cand..Nu trebuia ..
Ax: Ba da !Cadou de ziua ta !
A: Ziua mea e peste 2 saptamani ... 2 SAPTAMANI !
Ax: Da iubire ..lasa asta ,haide sa mergem ! Conduci tu ?
A: La intoarcere .
Ax: Am uitat sa iti zic ,in seara asta Damon si Maria sarbatoresc ziua lor si ne-au invitat .
A: O sa mergem sigur !
Ne-am urcat in masina si am pornit spre spital .Tot drumul ne-am gadilat si jucat chiar daca am riscat de 2 ori sa intram in cineva .Am simtit ceva ce de mult timp nu am mai simtit-o . Fericirea ! Dragostea care mi-o ofera Alex la fiecare atingere ,la fiecare zambet , cand imi spune "iubire" din toata inima ! M-am simtit ca si cum as fi in avion .Pluteam de fericire !Heyyy am revenit cu A&A!! Imi cer mii de scuze ca nu am mai scris de o gramada de timp dar mi-am pierdut contul si a durat ceva sa il recuperez ..Sper sa imi urmariti activitatea care urmeaza deoarce nu mai sunt multe capitole ..Multumesc pentru intelegere si va multumesc tuturor celor care imi cititi cartea !
Pupicii ! :*