Se inchid usile ! Va rugam sa va puneti centurile de siguranta ! Va uram un zbor placut !
D:Doamne iti multumesc ! spune el ridicanduse de pe scaun .
M: Unde mergi ?
D: Ma cheama natura bby ! sopteste el marind pasu spre toaleta.
Ax: Esti bine? ma intreaba el destul de ingrijorat.
A: Da ..de ce nu as fi ?
Ax: Credeam ca iti este rau si nu vrei sa imi spui ..
A: Iubire sunt bine ! Nu te mai ingrijora asa tare ..
Ax: Vreau acasa cat mai repede !
A: Iti spun ceva dar nu te superi sau sari pe aici da ?
Ax: Iti e rau nu ?
A: Nu am mai sunat-o pe Alice sa vad ce face Gyro ...ii spun incet ,lasand capul in jos.
Ax: Catelul meu ! Cum am putut sa uit de el ?!
A: Nui nimic iubire ..sunt sigura ca Gyro e bine ,a mai stat cu Alice ..
Ax: Sper ..
Mi-am asezat capul pe umarul lui si am adormit imediat .Somnul meu devenise foarte profund pana cand ...
M: Sis trezeste-te ...haide !
A: Mm...ce ?
M: Aterizam !
A: A da ?! Ce bine ! Alex unde e ?
Ax: Aici ! Am mers dupa apa ..
Va rugam sa reveniti la locurile dumneavoasta ,aterizam !
Toti : ACASA !
Avionul a inceput sa se apropie din ce in ce mai mult de sol .Deabea astept sa merg acasa ! Am coborat din avion incet ,parca venisem intr-un loc strain ..Alex m-a prins de mana si ma privit gen "Am ajuns acasa " ,am zambit si am intrat in aeroport .Ne-am luat fiecare bagajele si am pornit fiecare spre casa .
Ax: Masina mea !! alearga tipand spre "iubita lui ".
A: Ti-a fost foarte dor de ea se pare ...
Ax: Sper ca nu ai nimic bby ..Ti-au facut rau ? Sa te pupe tati de frumoasa !!
A: Vorbesc singura ...spun intorcandu-ma cu spatele .
Ax:Tati se duce la iubita cealalta ca s-a suparat ..ne intoarcem dupa..Unde mergi iubirea mea ?
A: Acasa ...
Ax: Pai nu mergem amandoi ?
A: Speram ca da ..Daca mai ma accepta iubita ta ..
Ax: Doar nu o sa te dea jos ..Haide !
Ne-am urcat in masina si am pornit spre dulcea noastra casa ...Nici nu mi-am dat seama cand am ajuns in fata casei .
Amandoi : Casa dulce casa !
Scuzati-ma din nou !Nu am mai postat de multtt,stiu ..dar stiti si voi ,vara ,plaja ,cald ..Sper sa ma intelegeti si promit ca voi pune macar un capitol pe saptamana ...
Pupici ! :*