Pana la Venetia ,toti au dormit ,mai putin eu ,Maria si Damon .Alex dormea de 20 de minute si ceilalti de cand am decolat ..Eu si Maria discutam despre ce ne vom lua din Venetia ,dar ne intrerupe Damon.
D: Sis,tu de cat timp esti cu Alex ?
A: De 2 ani ,de ce ?
D: Iti spun ,dar sa nu te superi pe mine da ?
A: Doamne ,spune .
D: Naty m-a intrebat de cat timp sunteti impreuna si eu i-am zis ca de 2 ani si ceva si dupa cica: Destul de mult ...oare s-au culcat impreuna ? si eu i-am zis ca nu cred pentru ca ,totusi ai 15 ani ,chiar daca el are 18 ...
A: Asta ti-a zis tie ?! spun eu destul de nervoasa .
M:Sisule ,calmeaza-te !
D:Si dupa a zis ca o sa se plictiseasca de tine daca nu o sa o faci cat mai repede ...
Eu m-am intors spre Alex si il priveam ...
M: E invidioasa ca nu e ea in locul tau ...
Am stat putin si mi-am rezelat capul pe pieptul lui Alex si am adormit .
Dupa cateva minute bune de somn ,m-am trezit in bratele lui Alex ..
Ax: Neata iubire !spune sarutandu-mi fruntea .
Eu ma ridic brusc si ma uit la el .
Ax:S-a intamplat ceva ?
A: O sa te desparti de mine daca nu o facem?
Ax: Poftim?!
A: Sti la ce la refer ...
Ax: Oricine ti-a zis asta e un prost sau proasta..Nu ma voi desparti de tine doar din cauza unei prosti ..
A: Te vei plictisi de mine ?
Ax: Alexandra,termina! Eu nu o sa ma despart de tine din nici un motiv ,clar?
A: Iarta-ma , te-am suparat ...
Ax: Nu m-am suparat pe tine ,in nici un caz ,m-am suparat pe cel sau cea care ti-a zis aceste mari prostii...
A: Te iubesc mult ,sti da ?
Ax: Si eu pe tine ! spune el sarutandu-ma .
"Va rugam sa va pregatiti pentru aterizare ! "
Intr-un final am ajuns si la destinatie...Cand am coborat ,nu mi-a venit sa cred ce vad ...Pe cer scria "Bine ati venit Romania !"
Ax: Oare asa fac la fiecare tara care vine ?
Profu':Fratele meu a facut asta !
A: Dragut din partea lui ...un "bun venit" frumos .
Lo+Al: Mergem sa mancam ceva ?
Deea: Ati mancat toata mancarea avionului si mai vreti?
L: Nu stii ,iubirea iti face foame..
M+D: Unde ne cazam ?
Profu' : Vom fi intr-un cartier cu apartamente .Cuplurile,care sunt destule ,vor fi intr-o curte mai mare ..Ceilalti ve-ti sta cum vrei si cu cine vreti dar sa stiti ca numarul de persoane este 4..
Ax: Adica cele 5 cupluri vor sta impreuna ?
Profu': Daca nu vreti ,spuneti !
Noi: Nuu ,e bine !
Ne lua bagajele si pornim spre apartamente ,dar il auzim pe profu ' strigand :
Profu':O sa mai vina si alti colegi de la scoala de la noi ,deci cupluri ,distrati-va cat mai puteti !
Sper ca v-a placut acest capitol si astept parerile voastre .
Si nu in ultimul rand , va multumesc ca imi cititi cartea !
Pupici ! :*