Ηταν απογευμα Κυριακης,εξω ειχε υπεροχο καιρο πραγμα περιεργο καθως μεχρι την Παρασκευη εβρεχε συνεχεια,ειχα παρει το τηλεφωνο του Αλεξ απο τον Στελιο και σκεφτομουν αν πρεπει να του τηλεφωνησω,θα ηταν κατι σαν ραντεβου στα τυφλα μιας και δεν τον εχω δει ποτε ή τουλαχιστον και να τον ειδα δεν τον θυμαμαι.
"Παρε ρε μαλακα" ειπε η Δαφνη "Σιγουρα ρε; Δεν ξερω,ισως δεν πρεπει..." "Μην εισαι χαζη,δεν χανεις και τιποτα να βγεις ενα ραντεβου μαζι του,ελα!!"
"καλα..." ειπα με μιση καρδια και αρχισα να πληκτρολογω τον αριθμο του,μετα απο μερικα δευτερολεπτα μια αντρικη και καπως σεξυ φωνη απαντησε "Ναι;" "Ναι γεια,εισαι ο Αλεξ;" "ναι,ποιος ειναι" "εεμμμ να σε ειδα εχθες στο παρτυ και ζητησα το τηλεφωνο σου απο τον Στελιο και ελεγα μηπως θες να παμε για ενα ποτο or something" "μηπως εισαι εκεινη η κοπελα που φιλουσε εναν τυπο με φρατζα;" "ναι αυτη ειμαι,μαλλον..." "τι εγινε; δεν ειναι γκομενος σου ο τυπος;" "οχι οχι ειναι μονο φιλος μου απλα ειχα πιει και εγινε αυτο...τελικα μηπως θες να βγουμε;" "εννοειτε baby γιατι οχι; Θες σημερα το βραδυ να περασω να σε παρω;"
Μου ειχε φανει περιεργο το οτι με ειπε "μωρο μου" ακομα δεν ειχαμε γνωριστει αλλα μου αρεσε καπως,ακουγοταν πολυ ανετος στο τηλεφωνο,δεχτηκα να βγω αποψε μαζι του ελπιζοντας πως δεν θα ειναι κανα ψωνιο!!
"Τι ωρα ειναι το ραντεβου;" ειπε η Δαφνη "κατα τις 11 θα περασει να με παρει" "εεε τοτε δεν εχουμε πολυ ωρα,γρηγορα να βρουμε τι θα βαλεις!!!" "Τι λες παιδι μου;; 7 ειναι ακομα,εχω πολυ ωρα μπροστα μου" "Αααα καλα εσυ εισαι αλλου γι αλλου,πρεπει να κανεις τα παντα,δεν θα βαλεις ενα φορεμα και δυο παπουτσια και αντε παμε..." Αν και ποτε δεν μου αρεσε να ψαχνομαι στα ρουχα η Δαφνη ειχε δικιο,στο κατω κατω ηταν πρωτο ραντεβου επρεπε να του κανω εντυπωση,διαλεξαμε ενα πολυ ωραιο μαυρο μινι φορεμα που ειχα αγορασει μερικους μηνες πριν και μαυρες γοβες,ισιωσα τα μαλλια μου και βαφτηκα,ημουν απλη οπως μου αρεσει αλλα και εντυπωσιακη
"Τελεια,θα πεσει ξερος στο λεω!!" "μωρε το σκεφτομουν και μηπως δεν πρεπει; ειναι πολυ μεγαλητερος μου ρε και δεν ξερω φοβαμαι καπως..." "Τι φοβασαι μωρε; ραντεβου θα βγεις μαζι του δεν θα του κατσεις κιολας!!"
Η ωρα ειχα παει 10:45 ειχα φοβερο αγχος και ετσι εβαλα να ακουσω χαμηλα το "Κανε κατι" ηταν το αγαοημενο μου τραγουδι αυτο το διαστημα γιατι εχει υπεροχους στιχους!
Μετα απο λιγα λεπτα το κουδουνι χτυπησε,πηγα οσο πιο γρηγορα μπορουσα (αν και οι γοβες με δυσκολευαν) να ανοιξω. "Hey ειμαι ο Αλεξ" ηταν πραγματικα πολυ ομορφος και ειχε υπεροχα καστανα ματια,φορουσε μαυρο πουκαμισο,μαυρο στενο παντελονι και ασπρα supra "ελπιζω να μην σε πειραζει που ηρθα με τη μηχανη" ειχε μια πολυ ωραια προφορα καπως αμερικανικη και αυτο με τρελεναι σε συνδιασμο με το χαμογελο του "Οχι βεβαια,μου αρεσουν πολυ οι μηχανες" "cool! παμε;" "Ναι" ειπα και χαμογελασα,με πηρε απο το χερι για να με κατευθύνει στη μηχανη του "αληθεια που θα παμε;" "στο μπαρ ενος φιλου,ειναι φοβερος χωρος,θα σου αρεσει σιγουρα" εβαλε μπροστα τη μηχανη και φυγαμε,ειχα δεσει τα χερια μου γυρω απο τη μεση του και ενιωθα το ρυθμο της αναπνοης του,ο αερας εκανε τα μαλλια μου να ανεμιζουν πραγμα που με εκανε να νιωθω ακομα πιο υπεροχα,νομιζω πως θα ειναι ενα υπεροχο βραδυ.