Το Party

782 34 0
                                    

"Ρίτααααα" άκουσα τη Δάφνη να φωνάζει!!

"Τι είναιιιιι;;;;" της απάντησα

"Εεε ρε δεν θυμάσαι που είχαμε πει αν δεν βρέχει οτι θα πάμε να σπάσουμε πλάκα με τον Βαγγέλη;"

"Ναι ρε χαχα τι λες; Θα πάμε;"

"Φυσικά!!! Λοιπόν κατά τις 4 πιάνει δουλειά οπότε 4:30 το πολύ θα πάμε κι εμείς!"

"Οκ cool θα πέσει πολύ γέλιο!!!"

Μετά απο 2 ώρες χτύπησε το κουδούνι για σχόλασμα,μιας που ήταν Δευτέρα και δεν είχα τίποτα άλλο να κάνω γύρισα σπίτι για να ξεκουραστώ λίγο και μετά απο καμιά ώρα να φύγω για να βρω τη Δάφνη. Ηταν πολύ νωρίς και έτσι δεν ήταν κανένας στο σπίτι καθώς η μάνα μου ήταν στη δουλειά και ο αδερφός μου στη σχολή!! "Οκ" λέω "έχω όλο το σπίτι δικό μου!!" έβαλα πολύ δυνατά τη μουσική στο δωμάτιο μου και άρχισα να τραγουδάω κι εγώ "ΚΑΝΕ ΚΑΤΙ ΔΕΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΛΛΙΩΣ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ ΕΛΑ...." πριν καλά καλά τελειώσει το πρώτο ρεφρεν χτύπησε το τηλέφωνο "φτου γαμώτο!!! ποιος είναι τέτοια ώρα;;" έκλεισα τη μουσική και έτρεξα στο τηλέφωνο. "Ναι;" "Ελα Ρίτα ο Στέλιος είμαι! Τι κάνεις;" Ο Στέλιος ήταν ένα παιδί απο το σχολείο μου,ήταν έναν χρόνο μεγαλύτερος και ήταν στο ίδιο τμήμα με τον Κώστα,πριν απο μερικά χρόνια έπαιζε μπάλα στην ίδια ομάδα με τον αδερφό μου κι έτσι τον γνώρισα κι εγώ. "Ελα ρε!! Καλά είμαι εσύ;;" "Καλά κι εγώ!! Λοιπόν σε πήρα γιατί σε μια βδομάδα απο τώρα έχω γενέθλια και το Σάββατο που έρχεται θα κάνω party και είπα μήπως θες να έρθεις!" "Ναι φυσικά και θα έρθω!!!" "Ωραία,θα καλέσω πολλά παιδιά απο το σχολείο αλλά μπορείς να φέρεις κι εσύ όσους φίλους θες" "οκ έγινε!! τι ώρα;" "Εεε κατα τις 10 να αρχίσουμε να μαζευόμαστε" "Οκ οκ τα λέμε τότε!! φιλιά"

Χάρηκα πολύ με το party του Στέλιου,είχα αρκετό καιρό να πάω σε γιορτή και θα ήταν τέλεια!!

Η ώρα είχε πάει 4 και άρχισα να ετοιμάζω τα πράγματα μου για να φύγω και να πάω να συναντήσω τη Δάφνη,είχαμε δώσει ραντεβού σε ένα καφέ κοντά στο μαγαζί του πατέρα του Βαγγέλη. Αφού μιλήσαμε για 5 λεπτά ξεκινήσαμε να πάμε στο μαγαζί,φτάνοντας είδαμε τον Βαγγέλη να κουβαλάει μια κούτα "Ωπα ρεεεε θα σκίσεις κάνα καλσόν" του φώναξα και γελάσαμε εγώ και η Δάφνη "Τι κάνετε εδώ ρε βλαμμένα;" είπε ο Βαγγέλης "Εεε ήρθαμε να σπάσουμε πλάκα μαζί σου αγόρι μου" είπε η Δάφνη και γέλασε "είστε πολύ χαζά ρε" "έλα δεν θα κάνουμε φασαρία" είπε η Δάφνη "Ναι,απλά θα κάτσουμε εδώ ήσυχα ήσυχα και θα σκάμε στα γέλιαααα χαχαχα" η αλήθεια είναι πως ο Βαγγέλης δεν έκανε τίποτα το ιδιαίτερο,απλά κουβαλούσε κούτες αλλά και μόνο αυτό μας έδινε την ευκαιρία να γελάμε καθώς παραπατούσε στο σκαλί έξω απο το μαγαζί κάθε φορά που η κούτα ήταν πολύ βαριά!!

Μαθήματα ΑγάπηςDonde viven las historias. Descúbrelo ahora