Σε μερικές ημέρες πλησίαζαν τα Χριστούγεννα. Τα Χριστούγεννα είναι μια υπέροχη γιορτή και συγκεκριμένα η αγαπημένη γιορτή της Αντιγόνης.
"Μπαμπά, πότε θα στολίσουμε το δέντρο;"ρώτησε η Αντιγόνη τον Κωνσταντίνο καθώς ψώνιζαν στο σουπερμάρκετ.
"Αύριο το απόγευμα σου υπόσχομαι να βγάλω την κούτα με τις μπάλες από την αποθήκη για να ξεκινήσουμε!"
"Φέτος λέω να μην βάλουμε μπάλες στο δέντρο!"
"Και τότε με τι να το στολίσουμε;"απόρησε ο Κωνσταντίνος.
"Θέλω να το στολίσουμε με Χριστουγεννιάτικες κάρτες!"
"Δεν είναι κακή ιδέα. Νομίζω έχουμε ένα κουτί με κάρτες στην αποθήκη. Αλλά αν δεν φτάνουν;"
"Τότε θα ζωγραφίσουμε δικές μας!"πρότεινε η Αντιγόνη.
"Εντάξει, σου υπόσχομαι ότι φέτος θα στολίσουμε ένα υπέροχο και διαφορετικό δέντρο!"είπε εύθυμα ο Κωνσταντίνος.Μετά από τον θάνατο της γυναίκας του, ύστερα από αρκετά χρόνια μοναξιάς και μελαγχολίας είχε μπει στη ζωή του η Ελπίδα και της έδωσε χρώμα!Όχι μόνο επειδή ήταν ευτυχισμένος που την είχε, αλλά και γιατί η αγάπη του τού έδινε κίνητρο να τη στηρίξει όσο περισσότερο μπορούσε στη δύσκολη ψυχολογική κατάσταση που βίωνε, είχε γίνει δηλαδή γενικότερα χαρούμενος και αισιόδοξος χάρη σε εκε!
Πήγαν λοιπόν το άλλο απόγευμα στην αποθήκη και ξεκίνησαν να ψάχνουν για το κουτί με τις κάρτες. Ο Κωνσταντίνος έκανε τη δουλειά του με σιωπηλό τρόπο, ενώ η Αντιγόνη μιλούσε ασταμάτητα ανοιγοκλείνοντας τα χαρτιά:
"Αυτό είναι! Δεν είναι τελικά, έχει μέσα χαρτιά και ένα σοκολατάκι."είπε η Αντιγόνη.
"Μην το φας!"της είπε ο Κωνσταντίνος επειδή το σοκολατάκι ήταν πιθανότατα ληγμένο.
"Μα δεν θα το φάω, μόνο θα το δοκιμάσω!"είπε και το άνοιξε αλλά τελικά είδε ότι είχε αμύγδαλα και απογοητεύτηκε:
"Μπλιαχ! Έχει αμύγδαλα! Να το φας εσύ!"είπε και του το έδωσε.
Κατόπιν άνοιξε ένα άλλο κουτί:
"Αυτό είναι!Α, τελικά δεν είναι! Είναι οι πρώτες μου ζωγραφιές! Αυτό εδώ ξέρεις τι είναι;"είπε δείχνοντας του μια ζωγραφιά.
"Είναι... κάποιο κακό τέρας;"υπέθεσε ο Κωνσταντίνος.
"Έλα τώρα, εσύ είσαι!"
"Δεν είμαι τόσο χοντρός!"
"Το ξέρω, είναι όταν είχες ντυθεί τέρας τις απόκριες!"
VOCÊ ESTÁ LENDO
Λεωφόρος των χαμένων ονείρων #SBC18#TYS18
Não Ficção#2 στον διαγωνισμό SUBC2K20 Είσαι goodgirl; Σου άρεσε κάποτε ένας badboy αλλά χωρίς ανταπόκριση; Είσαι forever alone και μισείς τις ρομαντικές ιστορίες με καλό τέλος γιατί είναι ψεύτικες; Ψάχνεις μια ιστορία χωρίς σεξ που να ταυτίζεται με την πραγμα...