(17) Τα δεδομένα αλλάζουν

76 9 44
                                    

Τέσσερις μήνες πέρασαν από την ημέρα που η μικρή Αντιγόνη έμαθε την αλήθεια.Για την ακρίβεια τέσσερις μήνες και μία εβδομάδα, η εβδομάδα των Χριστουγέννων.Η ζωή όλων άλλαξε μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα.

Ο Κωνσταντίνος και η Αντιγόνη μετακόμισαν στο σπίτι της Ελπίδας.Η Αντιγόνη κοιμόταν σε ένα δωμάτιο που αρχικά η Ελπίδα το χρησιμοποιούσε σαν αποθήκη, όμως, όταν ήρθε η Αντιγόνη, η Ελπίδα μετέφερε τις κούτες στο σαλόνι και αφού κοίταξε προσεχτικά το περιεχόμενό τους που αποτελούνταν κυρίως από σχολικά βιβλία προηγούμενων ετών και παλιά παιχνίδια, συζητώντας με τον Λουκά και την Ταμάρα αποφάσισαν να πετάξουν ένα μέρος τους.

Έτσι ο χώρος άδειασε και μπόρεσε να τακτοποιηθεί η Αντιγόνη η οποία κοιμόταν στο κρεβάτι που υπήρχε εκεί και είχε τοποθετήσει τις κούκλες τις στα ράφια απέναντι από το κρεβάτι.

Η Ελπίδα κατάφερε με τη βοήθεια της ψυχοθεραπείας να ενώσει τις δύο ταυτότητές της σε μία, με αποτέλεσμα να βρει τον εαυτό της! Πλέον είχε καταφέρει και να διεκδικεί αυτό που επιθυμεί και να νοιάζεται παράλληλα για την οικογένειά της ως μητέρα! Ο Παύλος έβαζε πάντα τον εγωισμό του πάνω από όλα με αποτέλεσμα να αναγκάζεται εκείνη να καταπιέζει τις δικές της επιθυμίες για να τα κάνει όλα σωστά για την οικογένεια! Δεν είχε μετανιώσει καθόλου που πήρε διαζύγιο μαζί του και προχώρησε τη σχέση της με τον Κωνσταντίνο, ο οποίος νοιαζόταν πραγματικά για αυτήν και το είχε αποδείξει!

...............

Ενώ ο Κωνσταντίνος και η Ελπίδα έκαναν έναν κλειστό γάμο και κάλεσαν μόνο τους δικούς τους αγαπημένους ανθρώπους, ο Παύλος και η Ούρσουλα επιδίωξαν να κάνουν έναν φανταχτερό γάμο με πολλές πολυτέλειες και να καλέσουν όποιον γνωστό είχαν για να κάνουν επίδειξη της δήθεν τέλειας ζωής τους! Λάτρευαν τα υλικά αγαθά περισσότερο από κάθε ηθική αξία και εστίαζαν πάντα στο φαίνεσθαι!

Μετά τον γάμο ο Παύλος μετακόμισε στο σπίτι της Ούρσουλας. Από πάντα προτιμούσε μια γυναίκα όπως η Ούρσουλα που είχε σπουδάσει σε μία σχολή κομμωτικής και δεν είχε ιδέα από ανώτατες σπουδές και μόρφωση, έβαφε τα μαλλιά της ξανθά, στον ελεύθερό της χρόνο διάβαζε περιοδικά, μάθαινε τα κουτσομπολιά για τη ζωή των διασήμων και έβλεπε ριάλιτι εκπομπές στην τηλεόραση... Έτσι, αυτό που είχε σημασία για εκείνον ήταν ότι περνούσε υπέροχα μαζί της στο κρεβάτι και η ίδια δεν έπαυε να του λέει πόσο τέλειος είναι κάθε φορά που έκαναν έρωτα!

Λεωφόρος των χαμένων ονείρων #SBC18#TYS18Onde histórias criam vida. Descubra agora