Ενώ ο Λουκάς πήγαινε στο δημόσιο σχολείο όπου δούλευε η μητέρα του, η Ταμάρα πήγαινε στα εκπαιδευτήρια Αλεξανδροπούλου του πατέρα της.Το ιδιωτικό σχολείο του Παύλου ήταν το καλύτερο της περιοχής.Το κτήριο του σχολείου ήταν τεράστιο.Σε αντίθεση με τη μικρή αυλή που υπήρχε στο δημόσιο σχολείο όπου δούλευε η Ελπίδα, η αυλή στο σχολείο του Παύλου ήταν πολύ μεγάλη.Κάθε μέρα η Ταμάρα και οι συμμαθητές της έκαναν διάλειμμα σε αυτή την αυλή.Μια καθημερινή μέρα σαν όλες τις υπόλοιπες, η Ειρήνη που ήταν η κολλητή φίλη της Ελπίδας της ανακοίνωσε κάτι.
"Μάντεψε σε ποιο σχολείο θα πάω !"
"Σε ποιο;"απόρησε η Ταμάρα με τον ενθουσιασμό της φίλης της.
"Στο σχολείο που πάει και ο Λουκάς! Σχεδόν δίπλα είναι με το Αλεξανδροπούλου!"
"Σε αυτό πάει ο Λουκάς εδώ και ένα χρόνο! Και δουλεύει και η μαμά μου εκεί!Αν ζητήσω να με πάνε εκεί δεν θα μου πουν όχι!"είπε η Ταμάρα ενθουσιασμένη.
"Αν έρθεις θα είναι τέλεια! Μπορείς να έρθεις και εσύ, έτσι;"
"Ναι, αρκεί να πείσω τον μπαμπά μου.Έχουν συμφωνήσει με τη μαμά να πηγαίνουμε ο ένας στο δημόσιο και ο άλλος στο σχολείο του μπαμπά ώστε η μαμά να αποδείξει στον μπαμπά ότι δεν υπάρχει καμία διαφορά ανάμεσα στο δημόσιο και στο ιδιωτικό.Όμως νομίζω ότι θα τον πείσω και θα συμφωνήσει τελικά!"
Το απόγευμα της ίδιας μέρας, όταν ο Παύλος γύρισε από το σπίτι της Ούρσουλας, η Ταμάρα του ανακοίνωσε την απόφασή της. Παρόλο που δεν είχε καθόλου καλή άποψη για τα δημόσια σχολεία και παρόλο που θεωρούσε το δικό του ιδιωτικό σχολείο ένα από τα καλύτερα, υποχώρησε αμέσως σε αυτό που του ζήτησε η κόρη του. Γιατί εκείνη την περίοδο το μόνο που τον ενδιέφερε ήταν η σχέση του με την Ούρσουλα και προκειμένου να μην ανακαλύψουν κάτι τα παιδιά ή έστω να μην τον αντιπαθήσουν ή να πάρουν το μέρος του μελλοντικά σε περίπτωση που έπαιρνε διαζύγιο με τη μητέρα τους, είχε υιοθετήσει σαν τακτική το να μην τους φέρνει ποτέ αντίρρηση σε πράγματα που μπορούσε να κάνει παραχωρήσεις!
.....................
Δύο εβδομάδες πέρασαν και τελικά έφτασε η ημέρα που η Ταμάρα θα πήγαινε στο νέο της σχολείο.Μόλις βρέθηκαν στην αυλή οι δύο φίλες, παρατήρησαν ότι η αυλή ήταν πολύ μικρή αλλά ταυτόχρονα γεμάτη παιδιά:
VOCÊ ESTÁ LENDO
Λεωφόρος των χαμένων ονείρων #SBC18#TYS18
Não Ficção#2 στον διαγωνισμό SUBC2K20 Είσαι goodgirl; Σου άρεσε κάποτε ένας badboy αλλά χωρίς ανταπόκριση; Είσαι forever alone και μισείς τις ρομαντικές ιστορίες με καλό τέλος γιατί είναι ψεύτικες; Ψάχνεις μια ιστορία χωρίς σεξ που να ταυτίζεται με την πραγμα...