Ece gördüklerini hazmedemiyordu. İlk kez böyle bir manzara ile karşılaşmıştı. Ölmek kelimesini bile anlamayan bu canlı, şimdi kanlar içerisinde yatan kız kardeşim dediği insanı görüyordu. Donakalmıştı. Küçük bir hareketin onun üzerinde patlayacak bir bomba olacağını bilemezdi ki. Atmış olduğu küçük bir adımın sesi, kalbinin ritimleri artık duyuluyordu. Bu ses Tarık ın kulağına da gelmişti. Başını kapıya doğru çeviren Tarık, küçük kızın orada olduğunu görmüştü artık. Korkmuştu. Başına bela olacağından emindi. Gözleri kırmızılaşmış, yorulduğu da belliydi. Peki şimdi ne yapacaktı. Etrafına bakındı. Nasıl hareket edeceğini düşünüyor gibi durdu, bir anlık hareket sigrasını yere atıp, elleri ile destek aldı ayağa kalkıyordu. Ece, başına geleceklerini hissedercesine korkuya kapılmıştı. Artık kaçmalıydı. Yoksa bu onun için kötü bir son olacaktı.
Adam sinirlenmişti.
- Seni öldüreceğim küçük velet!
Elini yere dayamış, ayağını dizine doğru yaklaştırmıştı. Yan duvardan destek alıyordu diğer eli ile. Ayaktaydı artık. Hızlı adımlarla eceye doğru geliyordu. Kız, koku ile kaçmaya başlamıştı. Yardım için çığlık atıyordu, ama sesini duyan olmamıştı. Koşmaya devam ediyordu. Çaldığı kapalar yüzüne kapanmış, açık kapı arıyordu. Karanlıktı hol. Ellerini bile göremediği bu karanlıkta kaçmak için can çekişiyordu. Nefesi kesilmeye başlamıştı. Merdivenleri tırmanıyor, küçük vücudunun yorulmasını bile hissedemiyordu. Devam ediyordu koşmaya, adam peşinden geliyordu. Yakalaması an meselesiydi. Ece, mutfağa doğru koşmaya devam etti. İçeri girdiğinde nereye saklanacağını bakarken, dışarı açılan pencerenin aralık olduğunu sezdi.hızlı adımlarla ve arzu ile tabureyi yaklaştırdı ve pencereyi açmaya zorladı. Aralıktı artık. Küçük bedeni o korkuluklardan geçebilecekti belki de. Tarık ise her tarafta onu arıyor, karanlığın içerisinde adeta haykırıyordu. Başına gelecekleri biliyordu. Eğer ki kız içeridekilere bir şey anlatırsa başına bela alacaktı. Onu öldürmekten başka çaresi yoktu. İçini belki de ilk defa bu kadar korku salmıştı. Ağlayacaktı nerdeyse. Işıkları açamıyor, dikkat çekmek istemiyordu. Tuvaletleri, odaları tek tek gezmeye başladı. Her tarafı didik didik ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIN İNTİKAMI
Short StoryGeçmiş bir insanın geleceğini elinden alabilir mi, ya da ne tür bir gelecek sunar? Artık hiç birşey eskisi gibi olmayacak. Karanlığın doğma vakti şimdi... bu işe bulaşmış herkes bundan payını alacak. İntikam soğuk bir şekilde insanlara işleyecek ve...