Első Fejezet: Egy Ismerős Idegen

83 4 0
                                    


A bolygó felé egy új jövevény érkezett. A kapszula, lángoló csóvákat hagyva maga után, üstökösként landolt a közeli erdőben. Fákat tépett ki, ahogy landolásnál egyre lejjebb ért a talajhoz, míg végül be nem csapódott.

Gogeta:Mi volt ez?

Vegita:Egy űrkapszula.

Gello: Nem a megszokott leszállópályáinkat használja. Mi szándéka lehet? Talán megsérült.

Noruta:Vagy esetleg rejteget valamit, amit nem akar, hogy megtudjanak.

Vészjósolt Noruta.

Savior: Nem érdekel. Egyetlen űrkapszula nem a mi felelősségünk. Ideje haza indulnunk, hogy Livit feltámasszuk.

Noruta:Hát rendben. Igazad lehet.

Savior:Gello. Mindent köszönünk. Még ha az elején nem is alakultak úgy a dolgok.

Gello:Én tartozom köszönettel. Minden jót.

Savior és társai elteleportálódtak a Földre. Eközben az űrkapszula forrón izzó külseje lehűlt, és az ajtaja lassan kinyílt. Először, mintha egy hullámzó és tekergőző majomfarok látszódott volna, majd a hozzátartozó gazdája. Az illetőnek igen hosszú haja volt, és páncélt viselt. Fürkésze, mely vadul pittyegett, érzékelte a többiek eltűnését.

???: Francba. Mind eltűnt. Vagy mégsem?

Eközben a Földön, Gokuék összeszedték a gömböket. Azok pedig izzottak, ahogy egymás közelébe rakták őket.

Savior:Szent sárkány, téged hívunk, hogy teljesítsd a kívánságunkat!

A gömbök fényleni kezdtek, majd hozzá társultak a villámok, és hogy elsötétült az ég. Majd nemsokkal később Shenlong is megjelent.

Shenlong:Megidéztetek, így teljesítem két kívánságotokat. Mondjátok hát.

Savior:Csak egyetlen egy kívánságunk van, a másodikat későbbre tartogatjuk.

Shenlong:Rendben. Hallgatom azt az egy kéréseteket.

Savior:Támaszd fel nekünk Livietát!

Shenlong:Hm... Mi se egyszerűbb ennél.

Majd a szeme vörösen világítani kezdet, és Livi visszakapta rendes színét, és egy nagyot sóhajtott. Gogeta és a többiek felfigyeltek erre, és odarohantak hozzá. Livi már a szemeit nyitogatta.

Shenlong:A kívánságotok teljesült, ha nincs más kérésetek, én távozom.

Goku:Rendben, köszönjük Shenlong!

Shenlong fényleni kezdett, majd a hét gömb ismét szétszóródott.

Gogeta:Üdv ismét köztünk Livi.

Mosolygott, Livi pedig vissza neki, majd Gokuék felsegítik.

Livi:Savior, de jó ismét látni téged.

Ölelte át, majd a többiekre nézett.

Livi:És titeket is.

A többiek csak bólintottak.

Goku:Mi volt a másvilágon Livi?

Livi:Oh, hát....

Majd hirtelen szemei összeszűkültek, mikor a fiúk háta mögött mepillantott valakit.

Gogeta:Livi, mi az?

???:Szerintem, csak tőlem ijedt meg.

Mindenki egyszerre hátra pillant. Egy páncélt viselő harcos állt mögöttük, és ha nem csalt a szemük akkor jól látták, hogy majomfarka is volt a harcosnak. Haja hosszú tüskés volt. Mind ledöbbentek, de legfőképpen Goku.

Dragon Ball Galaxy: Az Új VegetaWhere stories live. Discover now