Nemsokkal bent, ahol kapták a szállást, egy ágyra fektették. Az orvost mindenki szinte körbe állta. Livi fejére egy vizes törülközőt rakott. Rázni kezdte a fejét, mikor megnézte a lázmérőt, amit kihúzott a szájából.
Orvos:Iszonyú magas láza van. Egész testében remeg. A gyógyszerekre, amit kapott nem reagál...
Sóhajtott.
Noruta: Mi a baja?
Orvos:Sajnos, nem tudom...
Állt fel mellőle.
Orvos:Azt javaslom, hogy maradjon ágyban, míg fel nem épül. Többet nem tehetek. Sajnálom.
Indult el a doktor, és azzal kilépve az ajtón, távozott. Savior sóhajtott, miközben a falat támasztva nézte Livit. Aggódott érte, és tehetetlennek érzi most magát.
Gogeta:Savior, te voltál vele. Nem tudod, hogy vajon mi történhetett?
Savior:Ha tudnám, akkor mondtam volna... de én sem tudom.
Nyugtalankodott.
Noruta:Hozott el magával valamit a bolygóról?
Savior: Magával hozott egy könyvet. De a könyvnek most mi köze ehhez?
Noruta: Na vajon? Lehet csapda volt. Milyen könyvet hozott el?
Savior: A varázslómesterek könyvét.
Noruta:Értem.
Gondolkodott el. Livi ekkor felköhögött.
Savior: Ide kell hoznunk a húgát.
Noruta:Miből veszed, hogy ő segítene?
Gogeta: Akkor sem ülhetünk itt tétlenül, és hagyjuk meghalni.
Livi:F...Fiúk...
Motyogta.
Savior: Livi!
Hajolt oda hozzá.
Livi:A könyv... az én Varázs könyvem ír minden ilyenről... keresetek abba megoldást...
Mondta halkan az erőtlenségébe, miközben köhögött.
Gogeta: Hozom a könyvet.
Livi:Add ide...
Köhögte. Livi próbált felülni, de mintha az ágy folyamatosan visszahúzná.
Noruta: Biztos, ez segít?
Livi:Benne kell lennie.
Ült fel nehezen, de elszédülve vissza is zuhant fekvő helyzetbe.
Savior: Add ide.
Vette el a könyvet Gogetától.
Savior: Mondd, hogy mit keressek.
Livi:Mágiai mellék hatásokat.
Savior lapozgatta a könyvet. Alig értette a felét, ami benne volt. A legtöbb rúnanyelv, de itt ott voltak mellékletek, amit ő is megértett.
Savior: Nos...hm...talán.....nem ez sem.....akkor....itt sem....Meg van!
Mutatta Livinek. Ekkor valaki alulról kiverte a kezéből erősebben a könyvet ami a fejére pattant, majd az le a földre.
???:Idióta! Meg akarod ölni?
Savior: Mi az isten....?!
A kisöreg volt a lábai előtt, aki az előbbit tette a botjával, majd szúrós tekintettel Norutáékat nézte, akik értetlenül álltak.
YOU ARE READING
Dragon Ball Galaxy: Az Új Vegeta
Fanfic(Hetedik rész) Vajon mi volt azaz űrkapszula, ami landolt a bolygón?