Tizenötödik Fejezet: Vissza a Vegetára

31 3 2
                                    

Néhány héttel később. A fiúk már egész ügyesen bántak az új erejükkel, ahogy Livi is tanult sok új varázslatot a könyvből. Lassan azon a bolygón lévő gyakorlásuknak is vége lesz, sőt épp ma van a napja, hogy az öreg a Vegetára hívja vissza őket. Épp a napi edzésükről tértek vissza Gokuék, mikor az öreg szólt hozzájuk.

-???:Hahó fiaim!

Noruta: Öreg??

-???:Így van! Döntöttem ebben a helyzetben rólatok, és vissza kell térnetek a Vegetára. Folytatjuk itt tovább a dolgotokat. Egyenlőre csak a két külön erőtök összehangolásába.

Noruta: Értem. Az remek lenne.

-???:Akkor...

Majd a fiúk és Livi is hirtelen az öreg lakásába találták magukat. Kikerekedett szemekkel néztek az előttük pamlagon ülő vénre.

Savior:Mi az ördög?

Nézett körbe.

???:Üdv itthon fiaim.

Vegita: Itthon? De hogy-hogy?

???:Véget ért az egy hónap, ha elfelejtettétek volna... és érzem már erősödtetek is kicsit.

Savior: Visszakaptuk az erőnket is?

???:Próbáljátok ki.

Emelte fel az egyik kezét intve. Ekkor Noruta első szintre váltott.

Noruta: Pont, mint régen.

Mosolyogta.

???:Igen...

Savior ekkor elkezdett Ultimetaba változni, ami nem kis energia kitöréssel járt most. Hisz egy hónapig nem használta.

???:Ne a lakásbaaa!!!

Majd az erőhullám elsodorta. Mikor Savior befejezte az átváltozását, csak mosolygott.

Savior:Végre...

Aztán körbe nézett, minden váza törött, a bútorok összedőltek, a falak megrepedtek, az ablakok kitörtek. A kis öreg pedig sehol.

Savior:Hoppá...

Kínosan vigyorodott el.

Noruta: Nem bírtad ki ugye...?

Rásandítva karba tette a kezét.

Savior: Hát...

Vakarta a tarkóját.

Livi: Savior!

Nézett rá szúrósan.

Gogeta: Idióta...

Rázta meg a fejét.

Goku:És hova lett az öreg?

Noruta: Biztos itt a törmelékek alatt.

Kezdte el keresni, ahogy a többiek is.
Gogeta hamar megtalálta a könyves szekrényt elbarikádozva.

Gogeta:Itt van!

Mindenki odament, és fel akarták segíteni az öreget, de az hirtelen felpattant.

???:Nem szégyenlitek magatokat! Ti hálátlan csillagharcosok!

Dühöngte. Savior csak vigyorgott.

Savior:Ugyan ne haragudj... helyre hozzuk...

Gogeta:Valóban?

Nézett rá.

Vegita: Valóban. De ezt Savior hozza helyre egyedül.

Tette karba a kezét és nézett rá szúrós tekintettel.

Dragon Ball Galaxy: Az Új VegetaWhere stories live. Discover now