Másnap, Savior kelt leghamarabb. Elhívta Gokut egyet kocogni, Vegita is csatlakozott hozzájuk rejtélyes módon. Livi pedig a konyhába volt, és épp reggelit készített. Noruta, Gogetával érkezett elsőként a konyhába.
Gogeta: Reggelt Livi.
Noruta:Szia.
Ült le Noruta is az asztalhoz.
Livi:Sziasztok fiúk.
Gogeta:Savior a szokásos reggeli kocogásán?
Livi:Igen. De már nemsokára jöhetnek vissza, hisz mindjárt kész a reggeli.
Gogeta:Szuper! Már kezdtem éhes lenni.
Miután Livi elkészítette a reggelit, miközben Gogetáékkal beszélgetett, megjelent Savior a többiekkel.
Goku:Megjöttünk!
Livi:Épp időben. Most lett kész a reggeli.
Vigyorogta.
Goku:Ezaz!
Ült le gyorsan az asztalhoz, és a többiek is, miközben falatoztak.:
Noruta: Délután ki lenne benne egy edzésben?
Savior:Én szívesen.
Vigyorogta.
Noruta: Rád számítottam.
Miután megkajáltak, Savior és Noruta az edzőterem felé mentek.
Noruta: Hogy érdekes legyen a harc, visszaléphetnél egy pár szintet. Csak hogy kiegyenlített legyen.
Savior: Negyedik szintre?
Noruta: Akár. Nem élveznéd, ha hamar szétrúgnád a seggem. Nekem meg drasztikus módszereim vannak, amikkel felvehetném a versenyt. Abba pedig kell néhány mínusz végtag.
Vigyorgott.
Savior: Mintha megtudnál engem érinteni... De ahogy akarod...
Azzal Savior aurája aranyból, fehér lett. Haja elfeketült. Szőre pedig vörös lett.
Savior: Megfelel?
Noruta: Meg. És most készülj, hogy szétrúgom a segged.
Savior: Valótlannak tartom a dolgot.
Tette karba a kezét.
Noruta:Rég küzdöttél olyannal, aki erősebb lenne nálad. Te elfelejtetted ezt a tapasztalatot. Én mindig is nálam erősebbekkel szálltam szembe.
Savior:A tapasztalt... jó duma…
Kacagta.
Noruta:Majd meglátod.
Megérkeztek az edző terembe, s egymással szembe álltak. Noruta is átalakult negyedik szintre, majd felvette a harci pózt.
Savior:És most készülj..
Állt fel a harcra. Mind a ketten egyszerre indultak meg a támadáshoz. Oldalt itt-ott egy egy hangrobbanáshoz hasonló hang keletkezett, ami az ütéseik miatt volt. Ámbár úgy tűnt, csak középen találkoztak először összekulcsolt kezekkel és tolták egymást. Savior nevettet egy jót. Úgy látszik már most élvezi a harcot. Egyszer csak lefejelte Norutát, aki megtántorodott. De gyorsan észhez tért. Majd egy hirtelen mozdulattal kivédte Savior egyenesét a bal kezével. Ezután Savior rúgással próbálkozott, amit Noruta hárított szintén, de a jobb alkarjával. Aztán ő próbálkozott támadással. Egy bal egyenessel szintén, amit Savior is hárított. Aztán Savior támadt. Rúgással, de ismét kivédte Noruta. Ezután felváltva támadtak, hárítottak. Aurájuk izzott egyre gyorsabbá váltak, és közbe emelkedtek a levegőbe. Noruta és Savior eltalálta a másik arcát egy erős ütéssel. Meghátráltak egy kicsit, majd Noruta KI gömböket szórt. Savior arca elé tette a kezét, így védekezve a támadás elől. Noruta abba hagyta, majd mögötte Savior jelent meg, és a hátába rúgott, amitől a földre ért. Noruta fogta a hátát a fájdalomtól, de el is ugrott a helyéről, mert Savior megint a földbe rúgta volna. Noruta teljes sebességgel fejjel előre száguldott Savior felé és hasba fejelte. Saviort ezután se hagyta Noruta, püfölte a hasfalát, amit Savior egy ideig tűrt. De aztán egy ütéstől kitérve, Norutát oldalról rúgta meg. Aki a föld felé száguldott. De egy gyors reakcióval, Noruta talpra érkezett tenyerével fogva a talajt, ami berepedt.
YOU ARE READING
Dragon Ball Galaxy: Az Új Vegeta
Fanfic(Hetedik rész) Vajon mi volt azaz űrkapszula, ami landolt a bolygón?