Savior:Sa... Sangiu?! Draynor?!
Döbbent le a két előtte fekvő harcos látván. A másik Fúzionált az imént zúzott porrá egy oszlopot, ahogy neki csapódott. Ezután az is szétvált
Broly: Ismerős energiákat érzek...Vegita, Kakarot, hmmm..Noruta.
Sangiu, Draynor feltápászkodik nehezen az ismerős hangra.
Sangiu:M...m... Mester? Te vagy az?
Savior:Titeket is visszahoztak?
Draynor:Igen Mester.
Sangiu:Jó újra látni.
Mosolygott, majd leporolták magukat. Savior is mosolygott rájuk.
Savior:Viszont.
Goku:Hé Noruta... Honnan ismer?
Noruta: A túlvilágról. Ő is azok közé tartozik, aki megszökött.
Nyelt egyet. Goku és Vegita harci pózba állt, hátha Broly megőrül megint.
Broly: Nyugalom...elvégre, én akartam, hogy Ti ide gyertek.
Goku:Mire kellünk, ha ilyen harcosokkal vagy körbevéve, mint ők.
Mutat Sangiu, Draynorra.
Vegita:Vagy te.
Broly: Elmehetsz Raditz.
Raditz meghajolt, és távozott.
Broly: Mindent megtudtok.
Majd elindult a végtelen csarnokon befele. Saviorék követték, habár Goku és Vegita nehezen indultak el.
Broly: Mikor megszöktem, jártam a galaxist, és találkoztam egy olyan nagy hatalmú lénnyel, aki visszahozta a fajunkat az életbe. Cserébe szolgálatot várt. Melphurionak hívták. A fajunk visszatért, és erősebben, mint valaha. Azonban, mi is érzékeltük Melphurio halálát. Megszabadultunk láncainktól, és szabadok lettünk. Szövetségben vagyunk a közeli bolygókkal. Élelmet adnak, fejlesztenek, és gyógyítanak minket. Cserébe védelmet kapnak. Azonban új ellenség dugta elő a pofáját!
Savior:Szóval Melphurio hozta vissza a csillagharcosokat.... Valahogy éreztem, neki lesz köze ehhez.
Broly: Ti is ismeritek?
Savior:Mi öltük meg.
Broly: Valóban? Elismerésem! Utáltam azt az alakot.
Gogeta:Az nem kifejezés, mi hogy. Igaz Noruta?
Noruta: Széttéptük őt és a kis katonáit.
Goku:És mondd Broly. Mikor megszöktél, hova lett az ellenem való gyűlöleted, és hogy meg akarsz minket ölni?
Broly: Egyszerűen beleuntam, hogy mindenki irányítani akar. Az apám, Melphurio és még ezek is. Ne érts félre, egy részem még mindig végezne veletek.
Vigyorgott vérmesen.
Broly: De ki tudja, mi sülne ki abból? Nem mondhatod, hogy nem tanultam az esetekből. De most a saját utamat járom.
Vegita:Értjük. És ki ez az ellenség? Aki fenyegeti a békéteket?
Broly: "Régi isteneknek" nevezik magukat. Sokan vannak, és erősek. Mi is sokan vagyunk, de nem mindenki tudja felvenni velük a harcot.
Savior: Segítünk, csak mondd, hol kell szétrúgni a seggüket.
Vigyorgott, és összedörzsölte a kezeit.
Broly: Hamarosan. Ennyi idő alatt kiderítettük, hogy merre van a bolygójuk. Most mi támadunk.
Savior:Remek hír! Akkor, majd csapjunk szét köztük!!
YOU ARE READING
Dragon Ball Galaxy: Az Új Vegeta
Fanfic(Hetedik rész) Vajon mi volt azaz űrkapszula, ami landolt a bolygón?